pukje Geplaatst: 3 maart 2012 Geplaatst: 3 maart 2012 Kan ik nog een did nummer via vipbuster routen Vroeger kon ik een leeg account aan maken bij voipbuster met b.v. loginnaam aaaa en mijn normaal account met login naam bbbb Mijn asterisk server heeft verbinding met did provider en voipbuster account aaaa komt op did nummer een gesprek binnen forward asterisk het gesprek via aaaa via voipbuster naar bbbb voipbuster met in extensions.conf exten = 0031xxxxxxxxx,1,Dial(SIP/bbbb@sip1.voipbuster.com) dit werkte perfect ook met nummer weergave maar tegewoordig wordt het gesprek gereject ivm callerid stel ik fromuser op aaaa dan werkt de forward wel maar dan ben ik de nummer weergave kwijt en krijg een nummerweergave aaaa weet iemand een oplossing om nummerweergave weer werkend te krijgen
holles Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 De callerid werkt tegenwoordig via het Windows softwaretooltje welke je via de VoipBuster site kunt downloaden. Je wordt dan gebeld en moet een code invoeren. Daarna moest ik de router nog resetten voordat het werkte. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen