Ga naar inhoud

Iphone 4S, Parrot en Gmate combinatie.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een iPhone die prima samenwerkt met mijn Parrot carkit.

Ook gebruik ik een Gmate om mijn iPhone als dual sim toestel te laten werken, ook dat werkt perfect.

Probleem is dat zodra de Gmate verbinding maakt met de iPhone de bluetooth uitvalt voor de Parrot, de Gmate lijkt de Bluetooth exclusief te hebben, de iPhone geeft ook niet meer de mogelijkheid van zoeken en BT lijkt uit te staan.

Volgens mij moeten beide toch samen de BT kunnen delen.

Iemand een oplossing?

Probleem is dat het tweede nummer een abbo zonder Internet is en dat juist het nummer is waarop ik in de auto vooral bereikbaar moet zijn, dus Sim's wisselen is geen oplossing.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:

Heb geen ervaring met de Gmate.

Werkt enkel de Gmate wel op de Bluetooth? Anders kun je de nummer van de Iphone doorschakelen naar de Gmate (of andersom).

Zelf doe ik het ook op die manier, heb in de auto een Carkit met een Nokia telefoon. Zodra ik in de auto stap, schakel mijn Iphone door naar de Nokia.

Dit kan je op de Iphone doen via: Instellingen --> Telefoon --> Doorschakelen

Weet niet of het een oplossing voor je is ;)

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...