Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

TVV Kaart in CL+ master, CL+slave in "on board"Interface Vu+Duo, en zappen maar: regelmatig hanging!!! 5zelfs zonder zappen nu en dan zwart beeld meestal ca 22u ???

TVV Kaart in "on board interface", No problem at all...

Conclusie: CL+ kan niet mee, en is de oorzaak van regelmatig zwart beeld!!!

Geplaatst:

dus dat is zo'n ding

Clone+ (Multiroom Smartcard Splitter)

uit de eerste sat4all review

dat is wifi toch?

wlan kan altijd gestoord worden zelfs door je buren op hetzelfde "radio" kanaal en een kanaal in de buurt

misschien dan maar liever die kaart direkt in de VU+

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

nu het probleem weer een aantal malen moeten aanschouwen. ligt volgens mij zeker niet aan softcam daar dit in een opname was en bij terugspoelen en nogmaals afspelen was het probleem er niet.......

kan er wat aan de hand zijn dat de communicatie tussen tv en decoder af en toe niet goed is??

Geplaatst:

@ Unique

Hier dezelfde problemen, met een Medion HD Ready LCD tv, van +/- 5 jaar oud

Heb eerst een tijd met een Openbox S10 zitten stoeien, waar dit fenomeen zich voor deed. Echter de Openbox had alleen een HDMI uitgang en ik niet kon testen of dit met een scart aansluiting ook gebeurde.

Nu heb ik sinds een tijdje een VU+ Duo gekocht en ik weer met het zelfde probleem zit. Deze receiver heeft wel een scart aansluiting, en wanneer ik hem aansluit op de scart dan gaat het goed. Maar goed je koopt geen HD machine om hem met scart aan te sluiten.

Het lijkt mij dat mijn tv gewoon niet snel genoeg is om foutloos om te gaan met HD tv signaal. Wanneer het beeld op "zwart" gaat en weer terug komt na een seconde komt ook altijd de resolutie in beeld te staan waar de tv op staat.

Ik heb ook al zitten klooien met diverse resoluties, nieuwe kabels etc, maar niets helpt. Misschien toch maar weer gaan sparen voor een nieuwe TV.....

• 4 maanden later...
Geplaatst:

oud topic maar wel een oplossing.

Na vervangen van de HDMI kabel door een kabel met ferrie kralen is het probleem opgelost. Waarschijnlijk een mantelstroom die dit probleem veroorzaakte....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...