Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Over de AB van de Ultimo is al veel gezegd, maar ik moet zeggen, afgezien van alle andere dingen die je er van kunt zeggen, ik vind het vermogen wel bijzonder zwak.

Ik moet de AB goed richten en dan nog vaak 2x drukken.

Het ligt niet aan de ontvangstkant want met mijn Harmony geen enkel probleem.

Heb ik een exemplaar getroffen met een zwakke batterij of......?

(ik heb wel zelf de folie eruit getrokken, dus batterij zou "vers" moeten zijn)

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:

met de ab en het richten heb ik weinig problemen en na een week went het wel met de kleine toetsen als je vingers niet al te dik zijn.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

Ik heb hier zin's een week de AB van de Vu+ Uno ingebruik (wat super werkt) :D kon er niet aan wennen knopjes teklein en moest ook goed richten met de AB van de Vu Ultimo zelf.

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Geplaatst:

Hier ook een zwakke AB. Maar heb nog een ander probleem: als ik een toets druk wordt er zo nu en dat een verkeerde functie geactiveerd. b.v. Als ik op 1 druk heb ik zo nu en dat dat mute geactiveerd wordt. Ik heb een Harmony gekocht en daar heb ik het ook mee, dus een probleem aan de ontvanger.

Dolf.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...