PKitoC Geplaatst: 3 maart 2012 Geplaatst: 3 maart 2012 (aangepast) Ik heb pas een nieuwe receiver van Sab gekocht. Dit om HD zenders te kunnen ontvangen. Als ik hem met de HDMI kabel aansluit, werkt hij echter niet. Met de scart aansluiting wel. Weet er iemand wat ik fout doe? Moet ik bepaalde instellingen wijzigen in mijn TV of zo? Mijn TV toestel is full-HD. Vriendelijke groeten, Paul 5 maart 2012 aangepast door Michel Onduidelijke onderwerp titel
Beheerder Michel Geplaatst: 5 maart 2012 Beheerder Geplaatst: 5 maart 2012 Gebruik de volgende keer a.u.b een duidelijke onderwerptitel en plaats je vraag dan ook meteen in het juiste forum. Bvd. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
satede Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 in het menu omschakelen van rgb (scart) naar hdmi The birdman has left the building
vladimirke Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 in het menu omschakelen van rgb (scart) naar hdmi En waarschijnlijk ook hetzelfde bij je tv. Had ik toch zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen