Ga naar inhoud


Binnenkort internet en telefonie (van edpnet ?) bij TVV ?


haelewyn

Aanbevolen berichten

In 'Mijn Tv Vlaanderen' is een button toegevoegd voor internet en bellen.

Er komt misschien schot in de de verkoop van edpnet-produkten.

Omgekeerd, de verkoop van TVV-produkten door EDPnet, schijnt niet echt een succes te zijn.

Idem hier : zo goed als geen prijsvoordeel en dus zo goed als geen nut om alles bij dezelfde handelaar te nemen, uitgezonderd als je een echte fan bent ?. Wait and see.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Bij 'veelgestelde vragen' en actuele promoties vond ik vandaag :

 

"Kies voor All-in-One en krijg een Acer tablet cadeau

Ontdek nu het nieuwe All-in-One van TV VLAANDEREN! Onbeperkt internet aan een intense snelheid en op elk moment van de dag genieten van hetzelfde beltarief naar nationale én mobiele oproepen. Inclusief een ongelooflijk zenderaanbod boordevol topseries, de leukste tekenfilms, adembenemende documentaires, onweerstaanbare reality en halsbrekende sportevenementen."

 

Het lijkt me dat de website opnieuw voorloopt op het commerciele aanbod :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9 maart had ik al een mail van hun ontvangen met dit aanbod.

Ik zal zeker niet de enige zijn.

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niets ontvangen.. Vaak krijg ik aanbiedingen of post een paar weken later dan andere klanten.

We kunnen misschien eerder stellen dat de website achterloopt op het commerciële aanbod. Jammer toch.. Komt allemaal niet professioneel over.

Maar toch hou ik TVV. Ze geven voor mij nog altijd het interessantste aanbod aan de interessantste prijs.

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Die promo is voorbij en was trouwens enkel voor nieuwe klanten.Nu is het 6 maanden gratis tv.Internet en telefoon is nog niet mogelijk voor bestaande klanten. Zou later dit jaar komen. En zoals je zegt er zit geen enkel voordeel aan om een pack te nemen.En vdsl is niet mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Nog altijd geen produktlancering van internet en bellen bij TVV te zien op de website. Het was misschien maar een bijverdienste en TVV wordt binnenkort misschien Euphony-agent ? Het zijn moeilijke economische tijden voor iedereen he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ! Ik denk dat ik daar over gelezen heb. Het is voorbijgegaan zonder tromgeroffel... Ik had er meer commotie rond verwacht.

 

Ik was vooral nieuwsgierig naar het aanbod telefonie/ internet en vooral de prijs die men daar ging op plakken.

 

Nu ik het gelezen heb denk ik dat er beter en goedkoper te krijgen is bij andere leveranciers.

9 cent per minuut om te bellen, nationaal ... en nog een connectiekost erbij is duur. Ook betalend bellen tijdens de daluren..

Daarentegen : geen abonnementskost voor een abonnement op de vaste lijn ? Of is die toch nog noodzakelijk ?

 

Er is geen optie om 2.000 minuten te bellen zoals bij EDPNET of bv Belgacom's mogelijkheid om gratis naar gsm en vaste lijnen te bellen tijdens daluren.

 

Internet is trager dan bij Belgacom en duurder. Wel onbeperkt downloaden.. maar over uploaden wordt niet gesproken. Het zal wel in orde zijn, vermoed ik.

 

Mailboxen (5) zijn beperkt tot 250 MB. Moet genoeg zijn voor een doorsnee klant, maar toch eerder aan de krappe kant.

 

Geen daverende en blijvende kortingen om bij TVV klant te worden voor alles...

Alleen weggelegd voor de die-hard fans, vrees ik. Niets voor mij.

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu weet ik ook waarom ik die site nog niet gezien had :

Je begint door www.tvvlaanderen.be in te tikken. Dan vraagt men je of je klant bent...

Als je terechtkomt op tvv-vlaanderen.be/abonnee zie je de all in-aanbieding niet in de balk bovenaan.

Op tvv-vlaanderen.be/home/aspx (geen klant) zie je die aanbieding ineens wel in de lijst staan.

Ik ga altijd op de site als abonnee en was er dus nog niet van op de hoogte :-)

Misschien is dit gewoon een foutje van de webmaster in de aanpassing van de websites of gewild over het hoofd gezien (dat zou pas raar zijn).

 

Thx Redneck om de website door te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het product is nog niet beschikbaar voor bestaande klanten, enkel voor nieuwe klanten.

Vermoedelijk zal dat voor bestaande klanten nog wel volgen en is dat gelijk ook de reden dat er nog niet al te veel reclame rond gemaakt wordt.

Al idee wanneer men internet apart bij sat tv kan krijgen, mijn internet belgacom contract vervalt aug 2012.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt hier (logischerwijze aangezien die al een poos wederverkoper zij voor TVV en bundels Adsl/Tel/Sat aanbieden) over EDPnet gesproken, maar is/zullen zij ook daadwerkelijk de ICT partner worden voor die all-in-one bundels van TVV ?

 

Als je een half jaar terug wat surfte op de TVV webstek en meer bepaald de kleine lettertjes ging lezen in de algemene voorwaarden van dat pakket dan kon je daaruit opmaken dat "Belgian Telecom" de ADSL-provider was...

 

Is er hier eigenlijk al iemand die er gebruik van maakt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...