pollebru Geplaatst: 3 juli 2012 Geplaatst: 3 juli 2012 Internet en Tf zijn nu ook beschikbaar voor bestaande klanten, Tv Vlaanderen-via 'Mijn Tv Vlaanderen". Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
sattv4iedereen Geplaatst: 3 juli 2012 Geplaatst: 3 juli 2012 Er wordt hier (logischerwijze aangezien die al een poos wederverkoper zij voor TVV en bundels Adsl/Tel/Sat aanbieden) over EDPnet gesproken, maar is/zullen zij ook daadwerkelijk de ICT partner worden voor die all-in-one bundels van TVV ? Als je een half jaar terug wat surfte op de TVV webstek en meer bepaald de kleine lettertjes ging lezen in de algemene voorwaarden van dat pakket dan kon je daaruit opmaken dat "Belgian Telecom" de ADSL-provider was... Is er hier eigenlijk al iemand die er gebruik van maakt ? ik heb het nog gehad,maar de modem was niet veel soaps. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
pollebru Geplaatst: 5 juli 2012 Geplaatst: 5 juli 2012 ik heb het nog gehad,maar de modem was niet veel soaps. Welk merk had deze modem, de verbinding en wanneer heb je deze gehad, zou mij wel interesseren. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
smoking Geplaatst: 5 juli 2012 Geplaatst: 5 juli 2012 Zijn dat niet dezelfde modems als scarlet , sagem, is idd niet veel soeps ( ben er ook niet zo tevreden van ). vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird
redneck eyeball Geplaatst: 5 juli 2012 Geplaatst: 5 juli 2012 TV Vlaanderen gebruikt een Fritzbox modem van AVM. T'is het basismodel 7113 met wifi.
sattv4iedereen Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Zijn dat niet dezelfde modems als scarlet , sagem, is idd niet veel soeps ( ben er ook niet zo tevreden van ). ik kan er toch niet echt van klagen,doen hun werk.het grote ontbrekende is dyndns update of andere. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
haelewyn Geplaatst: 18 juli 2012 Auteur Geplaatst: 18 juli 2012 Moet je eigenlijk nog een vaste lijn houden en blijven betalen bij Belgacom als je internet en bellen van TVV neemt ?
pollebru Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 Moet je eigenlijk nog een vaste lijn houden en blijven betalen bij Belgacom als je internet en bellen van TVV neemt ? Ik heb deze vraag aan Tv Vlaanderen via e-mail gesteld Ik zou voor 20 juli een antwoord mogen verwachten. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
redneck eyeball Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 Moet je eigenlijk nog een vaste lijn houden en blijven betalen bij Belgacom als je internet en bellen van TVV neemt ? Nee, je hebt geen abonnement bij Belgacom meer nodig.
smoking Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 http://lijntest.be Hier kun je ook dadelijk zien welke snelheid je via vdsl2 kan krijgen bij edpnet . Ik weet nu wel niet of je via TVV de hoogste snelheden gaat krijgen (50/6 mbit) . Maar edpnet wel 1 van de betere en meest vooruitstrevende hier in BE . Je hebt bv ook geen 36u ip vernieuwing meer , bij de andere ( bgc , scarlet , dommel ,.... ) wel nog . vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird
frododehobbit Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 Tvvlaanderen gaat enkel adsl aanbieden en geen vdsl. Is volgnes mij ook niet via edpnet.
haelewyn Geplaatst: 18 juli 2012 Auteur Geplaatst: 18 juli 2012 ADSL aan 16 Mbit per seconde ? Zou me verbazen voor ADSL. Misschien ADSL2 ? Het zou inderdaad niet via EDPnet zijn dat ze 't doen. Dat heb ik ook gehoord.
redneck eyeball Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 De snelheid is tot 16Mbps, afhankelijk van jouw afstand tot de centrale. Het is ADSL.
smoking Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 TVV is blijkbaar in zee gegaan met belgium telecom voor adsl2+ ( met adsl haal je nooit die snelheid) . Toch beetje raar , aangezien adsl2+ nooit volledig uitgerold is . Ook is de afstand tot de oude (analoge)telefoon centrales veel groter dan vdsl2 , ik zit voor adsl op 7.4 km , vdsl2 maar 800 m (max is 1200 m ) tot de glasvezel . In de stad heb je er mss wat aan , maar dan weer niet aan je schotel die je niet aan de muur van je appartement mag vast boren . Doe effe die lijntest , zie je wat je haalt ( redelijk nauwkeurig ) en op wel protocol , het kan mss soms beter zijn om via edpnet je tvv abbo bundelen ( al heb je dan wel nog 2 facturen ) . ADSL op te grote afstand kan heel instabiel worden . vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird
pollebru Geplaatst: 19 juli 2012 Geplaatst: 19 juli 2012 Moet je eigenlijk nog een vaste lijn houden en blijven betalen bij Belgacom als je internet en bellen van TVV neemt ? Vraag: Kan je ook alleen internet nemen? U hebt op 19-7-2012 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden: Ja je moet een telefoon aansluiten op de modem om alles correct te laten werken. Nee internet en telefonie moeten samen genomen worden. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen