boaz Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 Ik heb met de Ultimo eenzelfde probleempje als met de Duo. Schakelen van TV naar Radio gaat probleemloos, maar als ik terug wil naar een TV zender, wil dat niet lukken, krijg zelfs klacht dat er geen vrije tuner is. Het kost iedere keer weer het nodige gepruts om weer beeld te krijgen. Is dit een bugje in Pli? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Tonskidutch Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 goede sat /settingslijst / zenderlijst? heb ik nog niet mogen ervaren dat daar tijdens omschakelen iets mis gaat is die ook up to date? ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
josjansen Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 Bij mij lag het aan Permanent timeshift 0.9.5 . nadat ik deze verwijderd had en box opnieuw had opgestart werkte de overschakeling van radio naar tv weer perfect. et8000
Tonskidutch Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 aha nooit erop gelaten I Am Gone Love You JESTOFUNK
boaz Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Geplaatst: 6 maart 2012 Die permanent time shift, dat is toch een aparte download? In ieder geval bij mij niet actief, of is het geïnstalleerd zijn al genoeg? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
josjansen Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Die permanent time shift, dat is toch een aparte download? In ieder geval bij mij niet actief, of is het geïnstalleerd zijn al genoeg? Permanent Timeshift is een plugin, deze moet je apart downloaden en installeren. et8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen