Ga naar inhoud


Garantie mobiele telefoon


Daan

Aanbevolen berichten

Toestel van me zoon is kapot een blackberry usb aansluiting is kapot houdertje in de tel is niet te solderen zo te zien,valt dit ook een onder garantie dit toestel is met een abbo genomen ruim 13 maanden geleden het abo loopt nog, kan ik hier nog garantie op claimen? ik kon het niet vinden op de website van vf.

of beter een nieuw toestel weer aanschaffen ?

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij heb je sowieso garantie zolang je abo loopt. Minimaal 2 jaar garantie lijkt mij niet meer dan normaal. Ik zou gewoon VF even bellen of even bij een winkel langsgaan, daar zijn ze vaak wat schappelijker.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of er voor de BB ook laders zijn te krijgen waarbij je de accu buiten het toestel kan laden, je zou dan kunen overwegen om een extra accu en zo'n lader aan te schaffen en ipv het toestel te laden je accu te wisselen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of er voor de BB ook laders zijn te krijgen waarbij je de accu buiten het toestel kan laden, je zou dan kunen overwegen om een extra accu en zo'n lader aan te schaffen en ipv het toestel te laden je accu te wisselen

 

Klopt is ook weer een gedoe om telkens je bb opnieuw te starten duurt nog langer dan windows xp voor ie opgestart is,maar ik ga morgen even bellen naar vf eens kijken wat ze zeggen.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...