Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hellow,

Mijn kaart telkens verhuizen van de ene receiver naar de andere, een 2de Tvvlaanderen kaart die veel te veel geld kost,

Cccam met blijkbaar een backdoor, 1 receiver continu laten aanstaan (en niet meer kunnen experimenteren zonder de vriendin kwaad wordt), en ratelimit gedoe ...

Redenen genoeg om een mini serverke te bouwen met een mini moederbordje, een compact flash kaart en een cardreader. :-)

Werkt tot nu toe perfect, verbruikt ongeveer 8 watt, heeft geen bewegende onderdelen.

Ideaal dus. Als iemand info nodig heeft hoor ik het wel.

Greetz.

Geplaatst:

Hellow,

Mijn kaart telkens verhuizen van de ene receiver naar de andere, een 2de Tvvlaanderen kaart die veel te veel geld kost,

Cccam met blijkbaar een backdoor, 1 receiver continu laten aanstaan (en niet meer kunnen experimenteren zonder de vriendin kwaad wordt), en ratelimit gedoe ...

Redenen genoeg om een mini serverke te bouwen met een mini moederbordje, een compact flash kaart en een cardreader. :-)

Werkt tot nu toe perfect, verbruikt ongeveer 8 watt, heeft geen bewegende onderdelen.

Ideaal dus. Als iemand info nodig heeft hoor ik het wel.

Greetz.

Maak een leuke how you did it ;) Kan iedereen het lezen :)

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Geplaatst:

Maak een leuke how you did it ;) Kan iedereen het lezen :)

Het is een Alix 1d moederbordje met een 4gb compact flash kaartje. Daarop loopt een getweakte Debian linux (heb er zo al eentje 3 jaar lopen zonder problemen dus mega stabiel).

De oscam erop gezet, een externe USB cardreader eraan hangen. en klaar.

Alles bij elkaar kost hij ongeveer 150 euro. en een paar uurtjes downloaden en installeren. (en een backup image trekken voor snelle herinstallatie).

greetz.

Geplaatst:

mooie setup, ik heb voor 120 euro bij de phonehouse de AT tablet besteld. Daarop linux mint geinstalleerd met oscam, verder alles identiek.

dit draait nu als een rots en verbruikt bijna niets. Voordeel is dat als ik een scherm nodig heb, de tablet start en met touch een hoop kan regelen.

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...