Ga naar inhoud


Terug schakelen naar Set Top Box Pakket?


rolandroland

Aanbevolen berichten

Maandag 5 maart kreeg ik een aanbieding van Canal Digitaal! Ik was al sinds 2003 klant! En daarom hadden zij een super aanbieding voor mij! De eerste 2 maanden gratis kijken naar het Basis Pakket! Dat is toch snel € 19,90 euro voordeel. Dat scheelt weer circa 2 uurtjes werken afhankelijk wat je verdiend.

 

Volgens Canal Digitaal kun je altijd wanneer je een pakket afsluit weer terug schakelen naar het Set Top Box Pakket. Zo was mij toegezegd. Echter na het stopzetten van mijn abonnement bleek dit niet meer mogelijk te zijn. Toen ik belde met Canal Digitaal kreeg ik als antwoord dat zij dit pakket niet meer verkochten en dat het niet meer mogelijk was om dit pakket te mogen afnemen. Nu heb ik nogmaals contact gehad met Canal Digitaal: Zij geven aan dat dit wel degelijk mogelijk is? Ik heb Canal Digitaal een mail hierover gestuurd maar een antwoord blijft voorlopig even uit. En op een brief moet ik nog een reactie krijgen. Vandaar deze vraag in dit forum!

 

Dus kun je nadat je van Set Top Box Pakket naar basis of een ander pakket later weer terug gaan naar het Set Top Box Pakket?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, dat is zeker nieuw. Officieel kun je alleen maar een extra kaart tegen gereduceerd tarief aanschaffen als de hoofdkaart minimaal het Basis-pakket heeft.

Blijkbaar is bij CanalDigitaal nu alles mogelijk. Zou je die brief eens in kunnen scannen en op dit forum laten zien?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is zeker nieuw. Officieel kun je alleen maar een extra kaart tegen gereduceerd tarief aanschaffen als de hoofdkaart minimaal het Basis-pakket heeft.

Blijkbaar is bij CanalDigitaal nu alles mogelijk. Zou je die brief eens in kunnen scannen en op dit forum laten zien?

 

Sorry, ik heb het even druk, maar waar ik nu zit lukt dat niet, mogelijk van de week of volgende week.

 

Het staat zwart op wit.

 

Het is overigens geen terugschakeling, want ik heb nooit anders gehad dan het STB-pakket, het zal dus eerder om een uitbreiding gaan.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de site van CanalDigitaal waarop staat dat wanneer u op uw hoofdsmartcard geen abonnement heeft van CanalDigitaal of kijkt naar het Set Top Box-pakket of Recreatie-pakket, u niet in aanmerking komt voor korting op uw 2e of 3e zenderpakket:

http://www.canaldigitaal.nl/klanten/uw-abonnement/activeer-uw-korting.aspx

Bovendien kost een abonnement op een extra kaart geen 1 euro maar 1,50 euro per maand. Daarom ben ik zo benieuwd naar je brief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al eerder typte, ik heb het erg druk, maar ik heb het even op een papiertje geschreven zodat ik het niet vergeet.

 

Persoonlijke gegevens zal ik overigens verwijderen, want dat is mijn privacy.

 

Mogelijk heeft het iets te maken met dat ik nooit van pakket veranderd ben en het als CDS zet heb gekocht.

 

Ik weet dat het een vreemde combinatie is, maar zo heb ik de set bij aanschaf gekocht.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ene PC kan geen scanner aan, want de USB porten zijn stuk, de ander staat geheel ergens anders en de gene die niet het internet op mag maar wel een scanner heeft staat hier, dus ik zal het met een diskette over moeten brengen.

 

Sorry, maar ik ben dringend aan een nieuwe PC's toe, al zijn het maar tweede handsjes die niet te veel herrie maken. Geen Pentiums 3, want daar werk ik thuis al mee en dat loopt op z'n tenen.

 

Ik woon tussen Haarlem en Beverwijk, maar er worden nog steeds flinke bedragen gevraagd voor rotzooi, terwijl ik het als Wajonger ook wat rustiger aan moet doen. Zowel financieel als lichamelijk zit het helaas even niet mee, ik vroeg alleen om een beetje geduld.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat ik het niet helemaal goed gelezen heb, maar ik het boekje staat:

 

Pakket op de hoofdkaart: Basis-pakket

 

Pakket op de extra kaart: Set top Box-pakket

 

Kosten per extra kaart is 1 euro per maand.

 

Sorry voor de verwarring.

post-34339-0-83602600-1331851581_thumb.jpg

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag nog een brief en boekje gehad waar in staat dat ik met mijn STB-pakket, nog 2 andere kaarten kan laten aansluiten voor slechts 1 euro per kaart.

 

Welk jaar was dat ??? :lol:

 

er staan zenders in de lijst die al lang niet meer worden doorgegeven..

Entertainmant pakket is niet meer mogelijk op tweede kaart..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk jaar was dat ??? :lol:

 

er staan zenders in de lijst die al lang niet meer worden doorgegeven..

Entertainmant pakket is niet meer mogelijk op tweede kaart..

 

Het boekje zat bij een brief dat op 5 maart 2012 gedateerd staat, in het boekje kan ik geen datum vinden.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...