mallemok Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Hallo, Ik heb sinds enige tijd een GSO installatie met een 4/17 switch in mijn huis liggen. Hierop zijn in totaal 9 aansluitpunten met 4 ontvangers aangesloten Werkt perfect met 4 satellieten Astra 1,2,3 en Hotbrd en de kabel van de provider. Om te voorkomen dat ik in elke ontvanger een CI module en smartkaart moet steken ben ik op zoek naar een mogelijkheid om een module (?) in het systeem te bouwen zodat alle ontvangers degedecodeerde signalen ontvangen. Momenteel denk ik aan TV Vlaanderen, Canal Digital en eventueel Sky. Heeft iemand een idee hoe dit in zijn werk gaat en of het betaalbaar is? Willem Jan
vGnp Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Wat voor merk/type ontvangers? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
mallemok Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Geplaatst: 6 maart 2012 Wat voor merk/type ontvangers? vGnp Eenmaal een Nanoxx 9800, een Manhattan 2500 DCIP en een MAG Seca 2 Ci ( gekocht bij de Lidl) en de vierde is een no-name maar ook met 2 ci slots
vGnp Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Jammer. Met 4 op Linux (Enigma) gebaseerde ontvangers had je aan 1 kaart genoeg gehad. En had je ook helemaal geen CI modules of andere CAM dingetjes nodig gehad. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Terradon Geplaatst: 14 maart 2012 Geplaatst: 14 maart 2012 Ook zonder Linux boxen gaat het werken met 1 kaart...google maar eens op de smartwi of clone+ Groetjes...............
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen