sattools Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Hallo, vandaag al meerdere malen lastig gevallen door 0208893048. Geen idee van wie het is, telefoon gaat één keer over, lukt het om op te nemen, dan word er niets gezegd. Heb het nummer gegoogeld maar kom eigenlijk dezelfde reacties tegen. Schijnt als je terug belt je een Franse voicemail krijgt, uiteraard niet geprobeerd. Ze bellen bij tij en ontij. Iemand een idee van wie het nummer is? Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
rudolfdebeer Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Ooit lang last van uiteindelijk franse inbeller. Police Nacional in Parijs erop. Mijn nummer op de robtsoftware van pompstation aldaar dus. Bij elke storing ik uit bed gebeld. Die inbeller kan doorgelust staan op nederlands nummer die op jou staat.................................... Koste mij 2 jaar om het op te lossen. Techneut in omgeving ooit gehad die je geintje draait??? Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Kowalski Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Het kan de belcomputer zijn van een callcenter. Die bellen je op, laten vervolgens niks van zich horen en verbreken de verbinding. Zeer vervelend. Daar heb ik ook eens last van gehad, dit bleek toen T-Mobile te zijn. Ik kreeg ze uiteindelijk aan de lijn en heb sindsdien bij die stalkers nooit meer wat besteld. Meld je ook af bij het bel-me-niet register als je dat nog niet gedaan hebt. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
sattools Geplaatst: 7 maart 2012 Auteur Geplaatst: 7 maart 2012 Fax zou kunnen, maar als een ontvangende fax opneemt, piept die dan niet eerst 'hallo met wie?' alvorens de verzendende fax zijn hele verhaal uit piept? Kreeg ook de tip van +20 nummer maar dat is het niet, het is een nl nummer uit amsterdam. En wat betreft callcenters, die bellen toch anoniem? Alvast dank voor het meedenken! Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Eddy VL Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 In dit geval zou jij de ontvangende fax zijn en moet jij piep geven... Eddy Vl
egypt Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Ik vraag mij af waarom je op de Telefoon toestellen die ik ken je zelf geen nummer kunt blokkeren.
goto Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Ooit last gehad van een vrouwmens dat telkens belde en bleef volhouden dat ze m'n zuster was. Ik bel met een Fritzfon en kan hiermee in het modem wel inkomende nummers blokkeren.... reuze handig soms compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
de Steef Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Als je Voip (bellen via internet) heb, kan je het nummer wellicht blokkeren in je router.
sattools Geplaatst: 7 maart 2012 Auteur Geplaatst: 7 maart 2012 Ooit last gehad van een vrouwmens dat telkens belde en bleef volhouden dat ze m'n zuster was. Ik bel met een Fritzfon en kan hiermee in het modem wel inkomende nummers blokkeren.... reuze handig soms Ja, je zal het maar meemaken. Wel sjiek de friek dat je in zo'n Fritzfon ook inkomende nummers kan blokkeren. Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
joker55 Geplaatst: 11 maart 2012 Geplaatst: 11 maart 2012 Het betreft een nummerreeks van Ziggo..... Nummerreeks020-8890000 t/m 020-8899999 Status Toegekend Bestemming01, 02, 03, 04, 05, 07 - Geografische nummers Toegekend10-04-1998 Aanvraagnummer133 RelatienaamZiggo B.V. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
joker55 Geplaatst: 11 maart 2012 Geplaatst: 11 maart 2012 (aangepast) http://www.opta.nl/n...ks=0= 11 maart 2012 aangepast door joker55 HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
pukje Geplaatst: 11 maart 2012 Geplaatst: 11 maart 2012 op de opta gegevens kan je niet af gaan omdat je de nummer weergave kan faken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen