Ga naar inhoud


Wie heeft er nog oude floppy drives?


Psychosammie

Aanbevolen berichten


Ja, en geen sociaal leven. Ik vraag me altijd af hoe zulke ideeen nou ontstaan.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit soort ideeen onstaan op het moment dat je zit te wachten op een lees/schrijf actie van de floppy molen, en dat je die herrie hoort.

Ik heb het met medestudenten in het verleden gedaan met MFM hard disks... Die kon je ook laten "zingen". Maar dat was voor het bestaan van youtube/digitale camera's etc... (In die tijd was een Nokia 2110 zeer modern ;) )

En het zal je verbazen hoe weinig "moeite" het is om sommige dingen voor elkaar te krijgen!

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

3.5 die heb ik ook nog zelfs de grote floppen van 360kb in de verpakking , en ze blijven liggen uit pure nostalgie , ooit was ik een der eersten in belgië met een harde schijf van zomaar eventjes 20MB dat was pas een wonder , zalige tijden toen hadden we nog geduld , prg laden en ondertussen een fris pintje nemen , en het geluid maakten we via een connector op de printerpoort , het word toch eens tijd dat ik met die rommel eindelijk iets ga doen

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...