rudolfdebeer Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 (aangepast) [HP C4380 all in one] aansluiten op Win 7 64 bits..... Vet drama. Dat lukt dus nooit rare msi's in loop Missing files. Installing/uninstalling werkt niet. (gewoon doordrukken) Vergeet dat photosmart en dat solutioncenter. Printer gewoon aansluiten op USB. Zonder de software. Vind vanzelf een driver!!! Mooi. Zie screenshot. Maak onder Printers en Apparaten een snelkoppeling naar deze printer op bureaublad Klik daarop voor het scannen en volg de instructies. Werkt perfect. Zie screenshot Ik beveel Photoscape aan als gratis alternatief op Photosmart. Laat je niet bewegen tot formastteren harde schijf, herstelpunten. Aanschaf register goochelaars, etc. Oudere HP software van XP of Vista doet het ook niet............. HP Support NL welwillend. In de US dus niet. Dit recept werkt.............. Bericht mag verplaatst worden. 6 maart 2012 aangepast door rudolfdebeer Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Sjattuh Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Ik heb een CM1415 onlangs aangeschaft en geen problemen. Software draaien en pas wanneer de software erom vraagt de USB erin. Op de andere PC's software draaien en middel ip adres laten zoeken. Werkt hier allemaal prima. Moet wel zeggen dat ik Win7 x64 eraf heb gedonderd. Was veel te onstabiel met mijn hardware. Het grootste probleem wat ik zie bij mensen is dat ze de HP printers gelijk op de USB prikken terwijl je hiermee moet wachten totdat de installatie software erom vraagt. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
rudolfdebeer Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Geplaatst: 6 maart 2012 Niet mee eens. 64 bit draait hier goed. Hp software is gewoon niet goed. Maar voor radelozen zie boven. Ik heb Xp, Vista en Win 7 op 3 test Pc's uitgeproberd met C-4380 en zo'n E-printer. Zo'n Hp 500/550/600 was het echte werk....................... Foto's beter bij drogist. Goedkoper................. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Sjattuh Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Niet mee eens. 64 bit draait hier goed. Hp software is gewoon niet goed. 64 bit draaide niet goed met mijn hardware, ik heb nooit geclaimed dat 64 bits op zichzelf niet goed was. Draai de HP software nu op 2x Win7 (32bit Pro en 64 bit Home?) en op Vista Ultimate x64 en dit gaat allemaal prima. Trouwens die screenie die je hebt gepost dat is van de HP software... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
rudolfdebeer Geplaatst: 7 maart 2012 Auteur Geplaatst: 7 maart 2012 Zou kunnen, maar alles uninstallen en gewoon aansluiten geeft mij lekker alle functionaliteit zonder die dramas van mislukte install/uninstall, msi's in loops, missende files, hangende solution centers hangende virus scanners, niet goedwerkende browser, hangend email programma, etc.......................................... Die screenie kreeg ik niet van de HP software............................. Even gecontroleerd hij wordt gedreven door een universele MS driver. Dat die dat Logo laat zien, tsja............. Nieuw screenshot over wie het werk nu doet als driver......................... komt niet van HP download of CD lijkt mij dan.......... Het zit dus anders in elkaar. Niks mis mee trouwens. Het vreemde is ook als je HP's installatiebestanden nader bekijkt dat ze ook niet kunnen werken zonder een of meerdere problemen. Dat hij probleemloos z.g. installeert zegt niks totdat je opstart of PC afsluit en onderdelen gaat gebruiken. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
rudolfdebeer Geplaatst: 7 maart 2012 Auteur Geplaatst: 7 maart 2012 (aangepast) Ik heb nog wat links af gesurft (Er zijn er best veel in alle talen en vol wanhopige mensen (van XP t/m win 7): Belangrijkste: http://www.out-of-wa...n-one-software/ Van hieruit kun je door klikken naar andere methodes. Een waarschuwing inzake dat L4.bat file serieus nemen (linke soep, zorg voor back-up) Revo uninstaller is ogenschijnlijk een optie maar laat troep achter net als de HP uninstallers zelf. (Heel véél). Het gestelde dat als je printer werkt om in godsnaam niet te upgraden zou ik serieus ter harte nemen. In 1e instantie heeft de 2008 XP versie grotendeels op deze 64-bitter gedraaid maar met van die hardnekkige loopjes bij opstarten................... Ik heb dus geen der geadviseerde methodes succesvol afgerond gekregen. Let op MSI uninstaller is door MS Fix-it vervangen wegens risico's en daarom niet meer te downloaden. Die E-printer krijg ik niet aan de praat vanaf de 64-bitter. De C4380 loopt als zonnetje, kan alleen inktniveaus niet zien. Doe ik maar draadloos vanaf andere PC ...................... 7 maart 2012 aangepast door rudolfdebeer Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
rudolfdebeer Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Geplaatst: 6 maart 2013 Het is dus officieel nu de bedoeling genoegen te nemen met de reeds aanwezige eigen driver van Win 7 Kun je niet mee scannen. sinds 2010 geen verdere ondersteuning voor deze printer. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen