Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Samsung LE26M51B, hierbij heb ik wanneer ik het scherm aan doe en bijv mijn schotel receiver via HDMI geen beeld. Dit ook niet via Scart en ook niet op een "gewoon" tv kanaal..

Na een tijdje komen er verticale strepen op het scherm in allerlei kleuren, paars,groen,blauw, maar voornamelijk paars.

Nog verder in de tijd krijg ik beeld wat heel erg schokt en dan soms weer terug springt naar die verticale strepen. Wanneer ik nu een ram op de tv geef(meerdere rammen) gaat doet de tv het opeens weer goed, maar springt dan soms weer terug in de verticale strepen stand.

Wanneer ik helemaal niets doe en bijv een half uur de tv laat aanstaan met de receiver aan dan heb ik vrijwel normaal beeld met alleen soms een klein beetje rood zeer fijn sneeuw links en rechts van het scherm en soms is het beeld helemaal goed.

Als ik de tv aan laat zonder maar iets weer te geven, bijv als ik de tv aan doe en ik zet de tv op Scart 1 en hierop is niets aangesloten, daarna weer terug zat naar een video sigaal heb ik het vreemde probleem weer.

Kan dus bijv een hele dag tv kijken na een opstart periode van c.a. 30 minuten. Na die opstart vrijwel geen problemen meer.. Behalve als ik hem even uit zou zetten dan doet hij gelijk weer raar.

Wat zou dit kunnen zijn?

PS: Kan nu niet direct kijken, het scherm staat hier c.a. 900 km vandaan. Maar ja ik dacht er nu ff aan! lol :P

Geplaatst:

Bedankt voor de tip. Zal ik gaan doen!

Wanneer iemand nog meer tips heeft en of dezelfde problemen heeft met hetzelfde scherm dan hoor ik het graag!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...