columbo Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 hy,mijn Gmail notfier werkt al geruime tijd niet meer,je weet wel zo'n envelopje onder aaan de werkbalk dat blauw kleurd als er een ongelzen bericht is,de Pc draait op Win.7 ,32 bitt home premium, met int.explorer9,ik heb hem al een keer op nieuw geinst. maar ok dat heeft niet geholpen, ik gebruik nog steets de oude look van gmail ,want die nieuwe look vind ik maar niks,met die dunne lijntjes. Ik heb FireFox geprobeerd ,maar da's helemaal knudde daar staat helemaal niks in. wie weet een oplossing hier voor?
winwiz Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Daar staat niets in? Standaard niet maar misschien moet je eens in de add ons van Firefox snuffelen... Dan praat je wel anders. Er zijn weinig browsers die zo uitbreidbaar zijn als Firefox. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Psychosammie Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Ik gebruik Thunderbird met een MAPI koppeling naar GMail. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
columbo Geplaatst: 7 maart 2012 Auteur Geplaatst: 7 maart 2012 Daar staat niets in? Standaard niet maar misschien moet je eens in de add ons van Firefox snuffelen... Dan praat je wel anders. Er zijn weinig browsers die zo uitbreidbaar zijn als Firefox. is mij een beetje te ingewikkeld,om al die die zooi allemaal apart te downloaden,heb het geprobeerd ,maar er kwam geen bruikbare oplossing te voorschijn.Ik wil gewoon Int.Explorer blijven gebruiken ,met Sat4 all, als startpagina,hetgeen ik volgens mij bij Fire Fox niet in gesteld kreeg. Dus blijft mijn vraag open waarom het eerst wel werkte ,en nu niet meer, en iedere keer alles veranderen is erg vervelend en neemt veel tijd in beslag.
Puch Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Gmail notifier voor firefox => klik sat4all als startpagina instellen: surf met firefox naar sat4all in de menubalk ga je naar extra => opties in het tabblad algemeen klik je op "huidige pagina gebruiken" Meer is er niet aan. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
columbo Geplaatst: 7 maart 2012 Auteur Geplaatst: 7 maart 2012 bedankt ,maar ik heb nu een rood envelopje boven in naast die andere dingen staan ,werkt enigzins ,maar zoals men al aangaf veranderd de gmail voor durend,en kun je wel aan de gang blijven,dus laat ik het maar even zo staan.
columbo Geplaatst: 9 maart 2012 Auteur Geplaatst: 9 maart 2012 ik heb het probleem zover opgelost,door een speciale patch te dowloaden,(Gmail staat vaak op https: ),deze heb bij het tandwieltje/inst. gevonden.werkt ook als ik geen browser heb ingeschakeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen