dusty Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 N 6 dagen ,3 mails en een aangetekende brief nog steeds geen signaal op mijn 2e kaart. Ik wordt hier echt niet goed van.Ze vangen elke maand wel mijn abbogeld.Kan dit maar zo? ina
Sprietje Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Heb je die tweede kaart pas aangeschaft en heb je er nog nooit beeld op gehad of heeft hij wel gewerkt en nu niet meer?
dusty Geplaatst: 7 maart 2012 Auteur Geplaatst: 7 maart 2012 IK heb hem een tijd lang elke dag gebruikt.Hij heeft nu 3 dagen niet aangestaan en het signaal is weg. Maar dan nog na zo vaak aanvragen moet het toch een keer lukken,zou je denken. ina
Sprietje Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Kun je via het menu je kaartnummer uitlezen en de geldigheidsdatum?
wanderer Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 misschien heb je een ontvanger die het activeren blokkeert... Samsung 40D6510WS
HDfanaat Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Heb onlangs ook dit probleem gehad met mijn 2e kaart. Waarschijnlijk is dit probleem ontstaan na de laatste coderingswijzigingen bij CD om het illegale kijken moeilijker te maken. Helaas wordt ook de goedwillende CD klant hiermee gedupeerd. Heb inmiddels begrepen dat e.e.a. ligt aan mijn gebruikte CI module ( een Powercam ), die overigens een tijd lang prima de periodieke kaartupdates verwerkt had, helaas tot voor kort ! Na mijn klachten bij CD ( per E mail en telefonisch ) hebben ze mijn 2e kaart weer verlengd. Alleen vrees ik nu dat het na de vervaldatum weer voorbij is en ik dan mogelijk zelf weer moet ( laten ? ) activeren. Ik baal er van dat CD mij op deze manier weer eens op kosten gaat jagen omdat ik op zijn minst een andere module zou moeten aanschaffen ( de Aston, kosten ca. 80 euro ). Ook een bekende kreet van CD is dat je anders maar een z.g. " CD-gecertificeerde " tuner moet aanschaffen. @Dusty, heb je zelf al eens geprobeerd om jouw 2e kaart te heractiveren ( telefonisch of per computer ) ? Gr. Albert
Moderator ceesv Geplaatst: 7 maart 2012 Moderator Geplaatst: 7 maart 2012 Hoe update je de hoofdkaart? Anders stop je toch elke maand even je 2e kaart een nachtje in je eerste ontvanger. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
HDfanaat Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Het updaten van de hoofdkaart is geen enkel probleem, maar deze zit dan ook in een Aston module ! Misschien inderdaad een goede tip om de 2e kaart tijdelijk in de 1e ontvanger te stoppen. Gr. Albert
dusty Geplaatst: 8 maart 2012 Auteur Geplaatst: 8 maart 2012 M mijn reciever heeft het altijd goed gedaan.Omdat ik een nieuwe heb is deze naar debalaapkamer verhuisd en gebruik hem niet elke dag.Voorheen nooit problemen gehad.
heinb Geplaatst: 6 mei 2012 Geplaatst: 6 mei 2012 Heb je de powercam wel van de juiste update voorzien op hotbird. Ik heb er nl 2 en die doen het uitstekend. mvg Hein
HDfanaat Geplaatst: 6 mei 2012 Geplaatst: 6 mei 2012 Mijn powercam heeft de laatste update, dat kan het probleem niet zijn. De module werkt verder redelijk tot goed op mijn TF7700HSCI. Het enige vervelende punt is dat deze cam de periodieke kaartupdates van CDS niet meer verwerkt. De tip van ceesv om de 2e kaart dan maar tijdelijk in de hoofd-ontvanger te stoppen ( met de onovertroffen Aston module ! ), werkt prima ! Het is wat extra werk maar hier kan ik nog wel mee leven. Wel heb ik mijn klachten kenbaar gemaakt bij CDS en meteen doorgegeven dat ze niet veel meer van dit soort fratsen moeten uithalen. Ik ben nl. niet meer van plan om op deze manier nog extra te investeren in mijn schotel installatie, de grens is hiermee bijna bereikt. Hoewel de kabel ook zijn tekortkomingen zal hebben, is dat nog altijd een gemakkelijke en snelle optie ! Gr. Albert
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen