Beeper Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 de 50VT20 is niet gecertificeerd voor UPC CI+, maar omdat ik nu eenmaal over deze TV beschik wilde ik het toch eens proberen. Alle DVB-C settings ingevoerd, geen kanalen gevonden. (freq 164, netwerkid 43144 ) Volgens andere berichten dien je het land op duitsland te zetten en dan vind de TV wel enkele kanalen, maar zeker niet alles, dus mijn settings zijn niet okay. Vanuit UPC geen support,vanuit panasonic ook niet. Heeft iemand deze combi aan de praat gekregen? TV was kostbaar zat, dus vervangen geen optie. Mediabox is last resort, eerst de mooie interne methodiek. ( als het kan ) Iemand tips? BVD
Snuffer Geplaatst: 14 maart 2012 Geplaatst: 14 maart 2012 IK heb hier dezelfde Pana staan en heb het ook geprobeerd maar helaas vergeet het maar dat lukt niet je zal aan de box moeten. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Point Geplaatst: 21 juni 2012 Geplaatst: 21 juni 2012 Hoe krijg ik UPC via DVB-C dan op mijn VU+ Ultimo aan de praat? ik zoek me rot naar een oplossing! hopelijk kan iemand mij hiermee helpen? mvg, Rogier
mobieltje Geplaatst: 22 juni 2012 Geplaatst: 22 juni 2012 Hoe krijg ik UPC via DVB-C dan op mijn VU+ Ultimo aan de praat? ik zoek me rot naar een oplossing! hopelijk kan iemand mij hiermee helpen? mvg, Rogier Een heel ander onderwerp....... maar goed. Lees dit maar eens: http://www.sat4all.com/forums/topic/323852-vu-ultimo-kabeltuner-geschikt-voor-upc/?do=findComment&comment=2081238 Grts.
wapper Geplaatst: 26 juni 2012 Geplaatst: 26 juni 2012 Probeer eens tezoeken met QAM256 inplaats van QAM64, upc heeft namelijk maand of wat terug alle frequenties omgezet naar QAM256.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen