Ga naar inhoud


Uitzending Gemist plugin beschikbaar


zorlith1

Aanbevolen berichten

Ik heb op de site van het RSi team gelezen dat de Uitzending Gemist plugin beschikbaar staat.

 

Het is een beta en is beschikbaar via de Alternative Software Installer (blauwe knop) in de RSi 0.4 image.

*** Deze versie is alleen geschikt voor de AZBox Me.

 

De plugin download de content van internet, kopieert het naar de harddisk** en speelt het af via de interne mediaplayer

Om contect te verwijderen kan je de MENU knop gebruiken.

 

Opmerkingen en crashlog kunnen worden gemaild naar adm*n@rsi-im*ges.org

 

** = Interne harddisk heeft de voorkeur, maar een externe of een "NAS" share zal ook werken maar is langzamer.

 

zorlith

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb op de site van het RSi team gelezen dat de Uitzending Gemist plugin beschikbaar staat.

 

Het is een beta en is beschikbaar via de Alternative Software Installer (blauwe knop) in de RSi 0.4 image.

*** Deze versie is alleen geschikt voor de AZBox Me.

 

De plugin download de content van internet, kopieert het naar de harddisk** en speelt het af via de interne mediaplayer

Om contect te verwijderen kan je de MENU knop gebruiken.

 

Opmerkingen en crashlog kunnen worden gemaild naar adm*n@rsi-im*ges.org

 

** = Interne harddisk heeft de voorkeur, maar een externe of een "NAS" share zal ook werken maar is langzamer.

 

zorlith

Kan je op een AZBox E2 (bv de Me) een USB-memory-stick gebruiken als als vervanger voor een Harddisk en toch de plugin voor uitzendingmist gebruiken?

Indien mogelijk,

- moet ik dan iest speciaals doen en wat/hoe dan?

- of is het inpluggen van de de USB- Memory -stick voldoende en wordt deze automatisch herkend en bruikbaar als vervanger van de harddisk?

 

Achtergrond:Ik heb geen Harddisk in de Me en wil toch deze plugin testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat waarschijnlijk niet werken, dus misschien wel nooit. Wat ik begrijp heeft het met geheugen te maken.

 

Groet Ronnie1966

 

Een stream downloaden en afspelen. Lijkt me niks met geheugen te maken hebben.

 

Is de plugin opensource?

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ LINKEY

 

Uitzending Gemist is niet open-source en speciaal gemaakt voor de Azbox ME.

 

De harddisk wordt als buffer gebruikt. Bij het selecteren van een gemiste uitzending wordt er een mpg bestand naar de harddisk geschreven en kort daarna wordt de mediaspeler gestart om deze mpg af te spelen.

 

De ontwikkelaars werken nu aan RTLXL en andere Nederlandse, Duitse en andere buitenlandse zenders.

 

Deze eerste versie was puur een proof-of-concept.

 

zorlith

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat waarschijnlijk niet werken, dus misschien wel nooit. Wat ik begrijp heeft het met geheugen te maken.

 

Groet Ronnie1966

 

Kan het ook niet gaan werken door een usb stick als extra geheugen te laten werken ?

In E2 is dat mogelijk zodat je veel meer ruimte hebt voor o.a. picons en plugins.

Ben benieuwd of dat kan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor andere e2 machines is er al een oplossing gemaakt om uitzendinggemist tekijken.

 

De plugin van azbox werkt ook niet op tuners met meer werkgeheugen. Het lijkt erop dat het alleen mag werken op de "me" versie. :(

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...