michaelangelo Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 Ik maak al enig tijd gebruik van de nieuwe ziggo modem en router in een. Deze heeft 2 interne wifi antenne's. Ik heb vanaf het begin onwijs veel last van zwak tot geen signaal. Sluit ik mijn Sitecom router aan, dan ondervind ik geen enkel problemen. Nu schijnt dat ik niet de enigste ben. Op het net las dat veel gebruikers hier mee kampen. Nu wil ik mijn Ubee EVW3200 uitbreiden met 2 externe wifi antenne's om te zien of ik een beter signaal binnen kan halen. Iemand bekend hiermee? Wat heb ik nodig en hoe sluit ik het aan? Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen. [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
winwiz Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Waarom zet je bij de Ubee de wifi niet uit en gebruik lekker de sitecom? In de sitecom dan wel even DHCP uitzetten en aansluiten via de LAN poort. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen