Ga naar inhoud


ON-1011TPVR ontvanger


rolandroland

Aanbevolen berichten

Vanmiddag de ON-1011TPVR ontvanger getest. Hij werkt goed maar heeft wel snel last van storingen waardoor het geluid steeds kort onderbroken wordt. Op het moment dat je belt met je GSM, dan ontvangt de ON-1011TPVR niets meer en kan hij het niet meer aan. De Topfield PVR ontvanger ging gewoon door op het moment dat jij een gesprek met je GSM aan het voeren bent.

 

Misschien ligt dit aan het antenne type? Ik heb een Funke dacht ik. De ander is nog de oude "K"PN antenne.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Apparaat al weer paar dagen getest:

 

De mankementen zijn (helaas!!)

 

1. Loopt tijdelijk vast en reageert nergens op.

2. Neemt programma's niet altijd op loopt terwijl hij opneemt loopt hij vast, resultaat: Weg opname

 

 

Vervolgens terug naar de fabrieksinstellingen gegaan. De ON-1011PVR leek weer goed te werken. Maar na wat test opnames bleek hij weer de mist in zijn te gaan. De Rebox neemt nu het programma gelukkig wel op, na afloop laat hij gewoon de ontvanger aanstaan. Dat deed hij in beginsel niet.

 

Binnenkort krijg ik een nieuwe Rebox ontvanger als het goed is.

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die Edje,

 

Ik heb een Funke antenne er bij gekregen van Online. Die antenne is hetzelfde als dat van "K"PN. Alleen zit er wel een klein verschil in: "K"PN levert het met een goede coax kabel. Bij Online krijg je een dunne draadje er bij die naar deze antenne gaat.

 

Om duidelijk te maken om welke antenne het gaat:

 

antenne_dgt_150x200b.jpg

 

In de handleiding staat vermeld dat opnames meer dan 4GB, je dit niet kunt bekijken via dit toestel? Alleen via je PC!

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe update van Rebox:

 

 

Is er ook een mogelijkheid om die update te verwijderen?! Het apparaat neemt nu zwart beeld op en springt steeds circa 11 seconden verder..... Het is nu echt hopenloos.

Las in een ander forum dat KPN voor de Rebox een software update via de Digitenne masten zou gaan versturen (aldus klantenservice Online). Echter die moet KPN wel goedkeuren. Tot zolang blijven er problemen met deze ontvangers? Je zou zeggen dat als iets niet goed werkt, dat merk gewoon te schrappen. Maakt voor Online zeer zeker geen reclame.\

 

 

KPN werkt volgens de Consumentenbond met deze model:

 

http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/tv-en-video/decoders-pvrs/rebox/re-2100t

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijkt wanneer je bij Timer kiest voor automatisch uitschakelen uit zet dat hij na de opname aan blijft staan. Je kunt kiezen wanneer je geen toets of wat dan ook indrukt na 150 minuten uit gaat, minimum is 30 minuten. Indien deze optie aan staat dan gaat hij na de opname gelijk uit. Ik heb hem nu op 150 minuten gezet, meestal kijk ik niet zo lang televisie. Ik had verwacht dat wanneer je deze optie uit zet dat hij bij de opname net zoals hij aangaat ook weer uit gaat. Dus niet. Als je dus een film wilt zien en die duurt langer dan 150 minuten moet je even op een knopje drukken zodat het toestel niet uitgaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Versie 1 22 38 heb ik. De nieuwe er niet opgezet omdat dit met de andere ontvanger problemen gaf. Ik heb inmiddels 3 van die dingen hier liggen. Staat wel interessant hoor!

 

Verder bevriest hij soms kort even en reageert hij nergens op. Gelukkig is dit niet heel erg irritant. Heb begrepen dat ze er mee bezig zijn om een software update via het netwerk van Digitenne te laten sturen voor deze apparaten.

 

Er zijn ook nog apparaten met nog een oudere software versie er op. Die moet je zelfs aan laten staan om iets te kunnen opnemen!

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...