rolandroland Geplaatst: 10 maart 2012 Geplaatst: 10 maart 2012 (aangepast) Aan de hand van de website: http://radio-tv-nede...enne-kpntv.html Bouquet 1 Heeft 5 tv zenders en 7 radio zenders Bouquet 2 Heeft 8 tv zenders en 3 radio zenders Bouquet 3 Heeft 8 tv zenders en geen radio zenders Bouquet 4 Heeft 5 tv zenders en 5 radio zenders Bouquet NPO zenders: Heeft 4 tv zenders en 8 radio zenders Indien ik ik er vanuit ga dat 1 DVB-T zender 8 TV kanalen aan kan en 8 radio zenders dan zou volgens mijn berekening er nog een aantal TV zenders en radio zenders er bij kunnen: Bouquet 1 Kunnen 3 tv zenders en 1 radio zender erbij Bouquet 2 Kunnen 5 radio zenders er bij Bouquet 3 Kunnen 8 radio zenders erbij Bouquet 4 Kunnen 3 tv zenders en 3 radio zenders erbij Bouquet NPO Kunnen 4 tv zenders er bij Bouquet gecoördineerde frequenties Kunnen 8 tv zenders en 8 radio zenders erbij. Echter niet overal in Nederland omdat sommige kanalen boven de 60 ingeleverd dienen te worden en ingewisseld voor deze nieuwe kanalen. Let op: Ik weet niet of de combinatie 8 tv zenders en 8 radio zenders kunnen. Reserve capaciteit: 18 TV zenders 24 Radio zenders 10 maart 2012 aangepast door rolandroland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen