Ga naar inhoud


[SPEL] Ultimate riddle


D.Quijote

Aanbevolen berichten


  • Reacties 386
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

@ Gene,

 

Morgen het weer waaschijnlijk wat beter, en donderdag middag zijn we weer in Spanje, je zal dan nog wel steeds op level 44 zitten denk ik

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gene,

je zal dan nog wel steeds op level 44 zitten denk ik

Salu2, D.Quijote

 

Ik heb al lang spijt van mijn sadistisch grapje over het weer :whistle: : 45 zal me nog wel een tijdje plezieren :sick:

en ik ben mijn braziliaans forum kwijt :cry: :cry: :cry:

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gene

:cry:

 

 

Ben je zo aan je oplossingen gekomen ?

 

Salu2, D.Quijote

 

Hola , niet verkeerd begrijpen hé : het was een forum dat zich correct aan de regels hield : maar ze hadden één voordeel : ze overlegden in groep en ze stuurden geen pm's met oplossingen naar mekaar zoals in de andere forums . Ik had ze trouwens nog maar een paar dagen geleden gevonden en alles gebeurde in het portugees ( dus dank u google translate ) , maar nu is hun forum gesloten wegens te weinig input . Jammer . Hier de link :

http://yadayada.hex....s-do-yada-yada/

Het is trouwens opvallend dat , hoe verder je in de riddle komt , hoe minder levels met hints er besproken worden : ofwel is iedereen al volleerd ofwel hebben de meeste al afgehaakt .

Ik blijf het boeiend vinden maar ik maak er geen race tegen de klok van , voor mijn part mag het echt nog wel een tijdje duren ...

En 44 ( en dus nog niet 45 ) zal een harde noot om kraken zijn ...

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gene,

 

Er zijn riddles waar je zo alle antwoorden kan vinden, maar zeker niet voor deze. Daarom heb ik ook deze gestart, het geeft ook veel meer voldoening als je zelf de oplossingen kan vinden.

En hoe verder je komt, hoe handiger je wordt, maar je komt nog steeds voor verrassingen te staan.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

quote : En hoe verder je komt, hoe handiger je wordt, maar je komt nog steeds voor verrassingen te staan ...

 

dat kan je rustig stellen : voor level 45 weet ik zelfs (nog) niet of ik nu de oplossing of een volgend probleem heb gevonden ...

post-41082-0-76109400-1335968676_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gene,

 

Je bent toch nog snel level 44 voorbij gekomen, ik had er wat meer moeilijkheden mee indertijd. Level 45 is zeker niet makkelijk, er is ook weer een ei verborgen. Mijn aantekeningen zijn niet helemaal juist trouwens, want ik probeerde hem even na te spelen, en kreeg " wrong answer "te zien.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

level 45 was eigenlijk een mooie opdracht , maar hoe ik twee dagen naar dat stom ei heb zitten zoeken blijft me een raadsel : toen ik voor de zoveelste keer de broncode raadpleegde zag ik het van het eerste moment staan , en tientallen keren kijk je er dan gewoon over . Bewijst dus wat we al geleerd hebben : we kijken allemaal zeer selectief .

 

En nu level 46 : 't zal allemaal wat langer duren : the lady of the house heeft gesproken ....

post-41082-0-63854400-1336406711_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...