Gene 1225 Geplaatst: 19 juni 2012 Geplaatst: 19 juni 2012 En dit is level 60 : maar 59 heeft me flink parten gespeeld , bedankt Don . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 22 juni 2012 Geplaatst: 22 juni 2012 Level 61 : tot na de zomer voor de rest ...en wachten op pascalletje. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 13 juli 2012 Geplaatst: 13 juli 2012 Nogal veel regendagen deze zomer , dus toch maar ééntje verder : Level 62 Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
D.Quijote Geplaatst: 31 juli 2012 Auteur Geplaatst: 31 juli 2012 @ Gene an Pascalletje Hebben jullie het opgegeven ? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gene 1225 Geplaatst: 4 augustus 2012 Geplaatst: 4 augustus 2012 (aangepast) zie bijlage 4 augustus 2012 aangepast door Gene 1225 Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 17 augustus 2012 Geplaatst: 17 augustus 2012 Don , de aanhoudende hitte met temperaturen boven de 30°C maken het onmogelijk om na te denken - laat staan om ingewikkelde problemen op te lossen . Daarom mijn verlof verlengd tot de eerste koele dagen ... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Truus0007 Geplaatst: 6 september 2012 Geplaatst: 6 september 2012 Hallo riddlers, ik ben hier al googlend terecht gekomen. Ik speel nl ook the Ultimate Riddle en hoop dat jullie hier nog weer komen. Ik heb volgens mij alle stappen mbt level 42 doorlopen en moet nu een woord kunnen zien (heb fonts veranderd), maar hoe ik ook kijk en tuur, het juiste woord komt niet tevoorschijn... 'k zit hopeloos vast... Elke vorm van hulp is welkom
Gene 1225 Geplaatst: 6 september 2012 Geplaatst: 6 september 2012 Proficiat , tot level 42 zonder hulp is al een krachttoer op zichzelf . Welkom in deze groep , ik hoop dat er nog andere volgen , maakt het spelen een stuk prettiger . Ik geniet nog wat na van de nazomer ( elk excuus is goed om maar niet te moeten beginnen .... ) . Hallo riddlers, en moet nu een woord kunnen zien (heb fonts veranderd), je zit in de goede richting , dat van die fonts : denk ook eens aan die dingen die je op het web tegenkomst .... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Truus0007 Geplaatst: 6 september 2012 Geplaatst: 6 september 2012 Bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik je cryptische omschrijving begrijp lol, heb dit ook al gedaan, maar kan nog steeds geen woord onderscheiden. Zoek ik een 5 letter woord?
Gene 1225 Geplaatst: 6 september 2012 Geplaatst: 6 september 2012 Zoek een woord van vier letters op vijf lijnen ... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Truus0007 Geplaatst: 6 september 2012 Geplaatst: 6 september 2012 ok, bedankt.. ik staar me helemaal scheel, denk wel letters te zien maar deze vormen geen woord, althans niet het juiste... denk dat ik morgen maar verder ga, zit al 3 dagen op dit level, kan nog wel eentje extra bij iig bedankt voor je hulp, geniet lekker van de nazomer!
D.Quijote Geplaatst: 7 september 2012 Auteur Geplaatst: 7 september 2012 @Truus0007 Hallo riddlers,ik ben hier al googlend terecht gekomen. Ik speel nl ook the Ultimate Riddle Je hebt toch wel een schotel hangen, anders helpen we je niet verder Nou vooruit dan webdings leest wat makkelijker Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Truus0007 Geplaatst: 7 september 2012 Geplaatst: 7 september 2012 @ D. Quijote, Ik zal eerlijk zijn, nee die heb ik niet. Ik ben hier terechtgekomen door de riddle. Op meerdere sites is deze reeds uitgespeeld en ik was dan ook verbaasd dat ik hier nog medespelers ontdekte. Persoonlijk vind ik het een super riddle, maar sommige levels zijn wel erg moeilijk. Ik heb al meerdere keren gedacht aan m'n laatste level bezig te zijn... Ik wil me hier ook niet opdringen hoor, maar ik waardeer jullie hulp enorm! Ik heb vroeger wel een schotel gehad, telt dat ook ok, over de riddle: volgens Gene1225 heb ik een stap overgeslaan, nl de eggs ik ben nu wanhopig aan het eieren zoeken.... en nogmaals, als ik hier niet mag posten, aarzel niet maar zeg het gerust!
Gene 1225 Geplaatst: 7 september 2012 Geplaatst: 7 september 2012 @ Truus : Je hebt toch wel een schotel hangen, anders helpen we je niet verder Truus , maak je geen zorgen , als je vroeger een schotel had telt dat zeker mee en trouwens zonder schotel ben je hier ook perfect welkom . maar we houden er soms wel een aparte soort humor op na : let daarom zeker ook op de emoticons . Bovendien hen ik zelf al een hele tijd geen schotel meer , maar dat weten ze hier nog niet : we houden dat stil hé . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen