Ga naar inhoud


[SPEL] Ultimate riddle


D.Quijote

Aanbevolen berichten


  • Reacties 386
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt voor dat laatste zetje @Don, ik had al veel combinatie's geprobeerd, maar deze natuurlijk net niet.

Kom op @Gene, nog een klein stapje dan kunnen we de komende week aan de geheime levels beginnen :)

 

Proficiat Truus , verdiend gewonnen . Mijn combinaties hebben nog niets opgeleverd : 't zal er weer net naast zijn ...

 

Don , stuur Truus je Pm maar door , ik heb nog wat meer tijd nodig en wil haar zeker niet ophouden : we zien mekaar wel in de HOF ...

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de aanhoudende ondersteuning in de voorbije zeven maanden , nooit gedacht dat ik ooit de 70 levels zou kunnen oplossen en aan de poort van de HOF zou staan : puur genieten .

Voor de geheime levels neem ik nog even rustig de tijd : ik moet , na al die tijd , nu een riddle-ontwenkuur inlassen en langzaam afbouwen om geen te grote psychische schade op te lopen . ;)

Truus is hier als een tornado doorgewaaid , zij moet wel een doorwinterde speler zijn , voor mij was dit het eerste riddle ooit , en dikwijls heb ik gedacht : " you're the first , the last , my .... hell . :mad:

Maar wat jullie niet wisten : al die tijd heb ik me hier goed kunnen bezighouden op de momenten dat ik het wat moeilijk had : ik was namelijk kort voor ik aan het riddle begon gestopt met roken en zocht een bezigheid die me wat kon afleiden als het nodig was . Daarin is deze riddle aardig gelukt , en mag ik ondertussen mezelf een ex-roker noemen . :D

Dus nu maar verder met het leven ....en de geheime levels .

post-41082-0-21263500-1348493913_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gene,

 

Mooi dat je door deze riddle gestopt bent met roken, je zou er eerder door gaan roken of aan de drank door gaan. De geheime levels zijn er maar 7 dus kan je rustig afkikken, voordat we daarna weer een nieuwe starten :D

 

Het is natuurlijk altijd leuker met meerdere mensen zoiets te spelen, ik vraag me trouwens af waar Pascalletje is gebleven, want die ging ook heel goed in het begin.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gene,

 

Van Harte Gefeliciteerd!! Niet alleen met het uitspelen van alle 70 levels, maar zéker óók met het stoppen met roken!!

Een doorgewinterde riddler ben ik niet, maar ik heb er wel meerdere gespeeld. En intussen begin ik aardig verslaafd te raken.

Misschien moet ik maar beginnen met roken om van deze verslaving af te komen... :)

Voor een eerste keer heb je zeker geen gemakkelijke riddle gekozen, er zaten ook voor mij een aantal zéér moeilijke levels tussen.

Daardoor ben ik ook hier terechtgekomen ;)

Proficiat! Geniet van je welverdiende plek in 't HOF !

Ik weet niet wanneer je eraan gaat beginnen, maar : Succes met de geheime levels !!!

 

 

@Don, bedankt voor je PM, ik hoop er gauw aan te kunnen beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gene,

Nu weet ik warom je Truus heb voorlaten gaan in de HOF, jij bent namelijke percies nr. 100 die in deze list staat.

Salu2, D.Quijote

 

Nee Don : Ladies first uiteraard ;) .

maar ik ben echt wel blij met mijn 100ste plaats : dat nemen ze me niet meer af . Ergens had je immers geschreven dat ik misschien de eerste belg of de eerste Sat4all-lid zou zijn , maar geen van beiden kon nog , dus bleef plaats de enige mogelijkheid om me te onderscheiden :whistle: .

 

Truus , we hopen je hier nog te zien , tot we eventueel een volgende riddle opstarten kan je ondertussen eens meedoen aan ons spel "Waar is het " in dit forum . Het is van een andere orde dan de riddle , het is een onspannend intermezzo . :)

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, ik heb een deel van EE op kunnen lossen, maar zit nu volledig vast op het 2e gedeelte...

 

Hier gelijkaardig probleem , tenminste als je bedoeld : tweede gedeelte van deel twee ...probleem is de zinsbouw , je kan er op verschillende manieren een vertaling van geven .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gene,

 

Het heeft niets met de Beatles te maken.

 

Wat ik al eerder schreef, in die source staat een verwijzing, zo'n zelfde soort verwijzing kom je tegen in een eerder gespeeld level. Dan weet je ook wat je moet doen.

 

Saklu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...