Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 ik heb even op de site gekeken van z****rs en gekeken hoe ik mijn ontvanger moet patchen , nu zijn er een aantal firmware`s welke moet ik gebruiken voor mijn philips 5816/23 en moet ik daarna de eeprom ook wijzigen? gr wier
Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Als je typenummer juist is (controleren op de onderkant of uitlezen) dan is dit de geschikte software DSX6071. De laatste versie is de V1.0. En natuurlijk moet ook de bijhorende settingslijst in je ontvanger gezet worden. Versie V1.0 kan 2000 kanalen aan, maar als je enkel astra kijkt volstaat de V9.6 Gebruik de juiste settings als je met 2 lnb's of met een monoblock werkt, want anders zal het niet echt lukken om astra en hotbird te bekijken groeten
Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Bij patchen van je Philips moet je kiezen: DST5816/23 = DSX 6071 FirmWare Kies de filmware v 9.6 voor 999 kanalen of versie 1.0 voor 2000 kanalen. Je decoder wordt dan allcam, dus zoek bij M_Z de juiste settingslijst en eeprom. Afhankelijk van je schotel 1x LNB, 2xLNB of Monoblok. Suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen