Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo, ik heb net OScam ingericht draaien en ik ben blij verrast. Dank voor de duidelijke uitleg!

Ik had problemen om de I4A update op mijn kaart te krijgen met CCcam, ik ben benieuwd of dit nu wel lukt met OScam

Ik gebruik 1.20, build 6477.

Maar waar kan ik dit nakijken? Onder Readers --> Show Entitlements zie ik o.a. dit:

2012-05-02 MANAGMENT

2012-05-10 Canal+NL[s3] / Dutch

Maar waar zie ik het revisie nummer?

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

• Moderator
Geplaatst:

Als je je reader even disabled door in de website bij readers op het rode kruisje te klikken, en daarna weer enabled, dan zul je in de status regels de volgende entry moeten zien:

2012/03/10 23:28:58 6EEDF8 r type: SECA, caid: 0100, serial: xxxxxxxxxx, card: Canal+ NL v10.0 

Als daar V10.0 staat dan heb je de goede versie, dit is volgens mij de enge plek waar je het kan zien.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Gedaan, maar ik zie nergens card: "Canal+ NL v10.0" staan of iets wat er op lijkt. Wellicht dat het aan de versie ligt.

Het veld van ROM is wel leeg.

Ik denk dat ik CCcam maar even aanzet om te controleren of ik de juiste versie nu heb,

VU+ Duo + Multytenne 45

Pana TH-42PV70

Geplaatst:

En als het nog niet gelukt is, dan zou ik voor de zekerheid ook nog maar eens een heractivatie aanvragen bij CD.

M_Z

Geplaatst:

Aha, in de logging (status regels) ik had beter moeten lezen. vanmiddag thuis gelijk even controlleren.

VU+ Duo + Multytenne 45

Pana TH-42PV70

Geplaatst:

Als je je reader even disabled door in de website bij readers op het rode kruisje te klikken, en daarna weer enabled, dan zul je in de status regels de volgende entry moeten zien:

2012/03/10 23:28:58 6EEDF8 r type: SECA, caid: 0100, serial: xxxxxxxxxx, card: Canal+ NL v10.0

Als daar V10.0 staat dan heb je de goede versie, dit is volgens mij de enge plek waar je het kan zien.

Klopt bij mij komt er ook V10.0 te staan.

Maar als je dit op deze manier kan laten zien dan zou het toch ook (relatief makkelijk) mogelijk moeten zijn om dit te laten zien bij "entitlements". Een uitdaging voor theparasol bijvoorbeeld? ;)

ET9500 (Pli) gekoppeld aan NAS server (synology DS411J)

DM8000HD (Pli) 1TB Harddisk

Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO / EMP 17/12

4x ALPS quatro LNB (13,0 / 19,2 / 23,5 / 28,2)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...