Vinny Geplaatst: 10 maart 2012 Geplaatst: 10 maart 2012 Ik ben op zoek naar en nieuw tv maar er zijn zo veel keuzen ik weet het niet meer wat ik wil.Wat ik zeker wil is 46/47 inch,mooie beeld,mooie geluid en 4 x HDMI.3D is voor mij niet zo belangrijk.Ik heb de 2 dagen lang op internet gezocht en ik heb en of twee leuke tv's gezien.Ik gaat morgen naar een paar winkels zelf kijken maar heeft iemand en goed aabeveling voor mij. Alvast bedankt Vinny
grunnsat Geplaatst: 10 maart 2012 Geplaatst: 10 maart 2012 Alle TV fabrikanten hebben TV's in die afmeting. Je hebt twee leuke TV's gezien, dat is mooi. Waarom vond je die leuk? Hoeveel wil je uitgeven? enz. enz. Zonder wat meer informatie komen we hier niet verder.
Vinny Geplaatst: 11 maart 2012 Auteur Geplaatst: 11 maart 2012 Sorry.Was vergeten om dat erbij te zetten.Een tv was de Samsung UE46D6500 en die andere is de Philips PFL6806.
Sprietje Geplaatst: 11 maart 2012 Geplaatst: 11 maart 2012 Ja, en wil je er een met een ingebouwde satelliettuner of zonder?
grunnsat Geplaatst: 11 maart 2012 Geplaatst: 11 maart 2012 (aangepast) De Philips PFL6806 is niet meer te vinden bij Philips. Het is dus een uitloop model, maar dat geldt voor de hele huidige PFL6xxx serie. Die wordt namelijk heel binnenkort vervangen door een nieuwe PFL6000 serie met passieve 3D. Als vuistregel kun je er van uit gaan dat alle betere TV's nu 3D TV's zijn. Het toevoegen van 3D aan een toch al beter TV ontwerp is namelijk relatief eenvoudig en goedkoop,en heeft geen invloed op de 2D kwaliteit. Het heeft voor een fabrikant geen zin aparte series goede 2D en 3D TV's op de markt te zetten. In de komende paar maanden zullen vele fabrikanten nieuwe (reeds aangekondigde) TV's uitbrengen. 11 maart 2012 aangepast door grunnsat
Vinny Geplaatst: 11 maart 2012 Auteur Geplaatst: 11 maart 2012 Ja, en wil je er een met een ingebouwde satelliettuner of zonder? Zonder De Philips PFL6806 is niet meer te vinden bij Philips. Het is dus een uitloop model, maar dat geldt voor de hele huidige PFL6xxx serie. Die wordt namelijk heel binnenkort vervangen door een nieuwe PFL6000 serie met passieve 3D. Als vuistregel kun je er van uit gaan dat alle betere TV's nu 3D TV's zijn. Het toevoegen van 3D aan een toch al beter TV ontwerp is namelijk relatief eenvoudig en goedkoop,en heeft geen invloed op de 2D kwaliteit. Het heeft voor een fabrikant geen zin aparte series goede 2D en 3D TV's op de markt te zetten. In de komende paar maanden zullen vele fabrikanten nieuwe (reeds aangekondigde) TV's uitbrengen. Dus het is mischien beter een paar maanden wachten en zie wat er uit komt ?
grunnsat Geplaatst: 11 maart 2012 Geplaatst: 11 maart 2012 Dat lijkt mij niet onverstandig. Als je even gaat zoeken dan vind je van alle fabrikanten wel de TV's die ze binnenkort gaan uitbrengen. Google maar op <merk> tv 2012 en je vindt ze wel.
Sverige Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 aan de andere kant hoef je dan volgens mij niet noodzakelijkde 'nieuwe' tv te kopen... zie je een uitloopmodel waarvan je het beeld mooi vindt, kan je die waarschijnlijk goedkoop op de kop tikken - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Gerard 76 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Precies,voor <1000 euro koop je nu al een geweldige Samsung LED van 46". die vorig jaar nog rond de 2000 euro kostte.
Gast suriboy Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 En als je ff wacht tot het begin van het EK, dan zullen de aanbiedingen je om de oren vliegen. Gebruik nu de tijd om te orienteren en sla je slag binnenkort.
Tonskidutch Geplaatst: 14 april 2012 Geplaatst: 14 april 2012 ja en wachten tot sint juttemis kan ook met wat zoeken en vergelijken kom je er gegarandeerd uit enkele modellen hadden bekende bugs of hardware fouten (en die vindt je dan ook als je "uitloop modellen" bekijkt) En inderdaad "uitloop modellen" (wat een woord) zijn voor die prijs meestal perfecte displays / het bespaard je een hoop geld dat niet aan "de nieuw model koopgekte" uitgegeven moet worden. is er inmiddels al een TV gekocht? Nothing Compares 2U Jimmy Scott
grunnsat Geplaatst: 14 april 2012 Geplaatst: 14 april 2012 Uitloop modellen kunnen inderdaad een prima beeld hebben. Maar in zijn algemeenheid gesproken is er toch nog wel steeds verbetering te zien in de beeldkwaliteit bij iedere nieuwe generatie TV's, en ook aan de functionaliteit (SmartTV) wordt behoorlijk gesleuteld. Houd dat dus wel in de gaten.
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2012 Geplaatst: 15 april 2012 Klopt Grunnsat, als je van die nieuwtje afhankelijk bent echter merendeel is meestal ook via je satreceiver of kabelreceiver mogelijk kocht destijds een uitlopertje (1+1/4 jaar eerder op de markt dan de nieuwe modellen) voor m'n ouders die met kabeltv zitten en dat bespaarde ons 500 euro afhankelijk van hoe je de tv gebruikt, zijn veel smart snufjes naar mijn mening overkill. we hebben voor het beperkte afzetgebied Nederland met KabelTV (overgang digitaal) meestal veel teveel opties en snufjes in onze TV's heb je moneta's genoeg, tja dan Nothing Compares 2U Jimmy Scott
grunnsat Geplaatst: 15 april 2012 Geplaatst: 15 april 2012 Met een nieuwere kabel- of satreceiver heb je ook SmartTV, dat is waar. Ik heb echter een Humax 5050C kabelreceiver, en dat is een al wat ouder apparaat zonder SmartTV. Voor de rest overigens een voortreffelijke receiver. Wil ik dus ook Uitzending Gemist etc. hebben, dan moet ik ofwel een nieuwe receiver en een 'domme' TV kopen, of een TV met SmartTV. Dat maakt het kostenplaatje toch weer anders. Ook 3D tv kan een reden zijn om een zo modern mogelijke TV te kopen. Moraal van het verhaal: zet alles goed op een rijtje, en neem dan een weloverwogen beslissing. Je geeft hoe dan ook een behoorlijk bedrag uit, en je wilt toch niet volgend jaar weer een nieuwe TV kopen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen