Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Ben nu al 2 dagen aan het stoeien met de Mediamaster maar krijg het niet voor elkaar de PW kanalen beeld te laten geven. De Direkt en Ero kanalen geven wel beeld. Firmware DVB2003 Jamal Allsas Amon Satkoos settings Boris Flash/Eeprom Wat doe ik niet goed? Avensis
Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Toch nog maar is andere files op je funkaart. Want ze werken wel. Op dit moment: Ik wou hier 08 en 11 keys plaatsen maar dat is geloof ik tegen de board regels.
jeveha Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Welke Amon versie heb je in de eprom zitten?,want de 2.1 of 2.2 heeft een probleem met premiere. Met de 4.1 of 4.4 werkt premiere perfekt. jeveha LG 77G1 RLA oled tv, Gigablue UHD QUAD 4K Mut@nt HD51, ZgemmaH2H, Dreambox7025+, dreambox7020,VU+duo Triax 88cm met 4 twin lnb's, Echostar 1mtr draaibaar,
Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Er zit de 2.2 in. Is dat probleem dan recent ontstaan? Avensis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen