Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb er al een paar keer naar gekeken en vind het een interessante zender.

En leuk, we hebben er geen Can. Digitaal voor nodig, want hij blijft FTA.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Ik mag aannemen dat CanalDigitaal die zender snel in hun CanalDigitaal fastscanlijst gaat zetten. Hebben ze weer een punt om te scoren t.o.v. de kabelboeren want het is nog maar de vraag of zij ruimte hebben om hem op de kabel te zetten.

Geplaatst:

Het is een lowbitrate SD kanaal, dus dat past makkelijk op de kabel. Bovendien zijn de grote kabelbedrijven overgestapt naar een efficiëntere modulatie.

VU+ Solo SE

TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E

Geplaatst:

Naar mijn weten heeft deze zender tot enkele jaren geleden gezeten op de 28,2 graden positie. Al snel verdween deze zender weer van de satelliet. Zoals er zoveel zenders komen en verdwijnen op de satelliet.

Geplaatst:

Heb vroeger eens op 28,2 een soap of iets gezien in het Afrikaans. Zendt dit station ook programma's in het Afrikaans uit?

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Geplaatst:

Naar mijn weten heeft deze zender tot enkele jaren geleden gezeten op de 28,2 graden positie. Al snel verdween deze zender weer van de satelliet. Zoals er zoveel zenders komen en verdwijnen op de satelliet.

is een hele andere zender . beide zenders hebben niets met elkaar te maken

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...