Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik krijg geen beeld meer op mijn CD kaart, NED1,2,3 en NED1HD,2HD en 3HD doen het wel dus dat klopt, de andere zenders van CD niet.

Ik heb het ENT. abo en gebruik mijn CD met cccam 2.3.0.

Kaart had ik geupdate naar I4A maar vandaag stond er weer I45, hoe komt het dat deze van I4A terug naar I45 gaat?

Ik heb deze nu laten updaten naar I4A en de CD en Management ook laten update maar nog geen beeld.

0000 MANAGEMENT : 2012-05-12

006a CANAL DIGITAAL : 2012-05-11

Ik heb ook al een heractivatie gedaan vanochtend maar nu zijn we 4 uurtjes verder en nog niets, al op een aantal zenders (NET5, RTL7) uurtjes laten staan maar nog niets.

handled 1062(0) ecms and 118(118) emms

CCcam ook al een paar keer herstart.

Ik heb ook met oscam geprobeerd maar tot nu toe nada.

Iemand een verklaring of een goede tip?

Alvast bedankt :)

CT ET9000 1000GB Openpli Oscam

DM800HD 320GB Openpli CCcam 2.3.0

Triax 88cm, 4 twin Lnb's,2x 4/1 diseqc

• Moderator
Geplaatst:

Kijk een op mijn Canaldigitaal hoe het met je abonnement gesteld is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hoi Ceesv,

Ik kijk in Mijn CD maar zie niet echt iets vreemds, zou er ergens iets moeten staan? Moet ik naar een bepaalde optie/link kijken?

Abo staat tot 31-3-2012, lijkt allemaal goed.

Geplaatst:

Kijk nog eens goed mij hebben ze, zonder dat ik het weet het volgende gedaan.

Ik zie dat mijn gegevens bij mijn canaldigitaal zijn gewijzigd.

Eerst was het: 1 kaart fam. pakket + sport 1 HD

2 kaart extra kaart Familie

3 kaart extra kaart Familie

Nu is het: 1 kaart fam. pakket HD + sport 1 HD

2 kaart vrij te ontvangen

3 kaart vrij te ontvangen

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Geplaatst:

Nou gevonden, idd staat bij mij ook "vrij te ontvangen". Dit verklaard dus alles, wat te doen nu? Gewoon bellen met CD? Waarom doen ze dit? Foutje?

• Moderator
Geplaatst:

Je kaart is dus omgeschakeld naar een "gratis" ftv service, je kan er alleen nog maar de publieke Nederlandse zenders mee ontvangen.

Hier helpt alleen nog contact op te nemen met CD.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Nee, dat is slechts gissen waarom dit gebeurd is.

Bel ze maandag, en je weet het.

Of er is een fout gemaakt, of men meent een reden te hebben voor het afschakelen.

- Hoe lang heb je deze kaartjes al op deze manier in gebruik?

- Zijn deze kaartjes deel van een netwerk?

Geplaatst:

Nou ik heb deze kaart sinds januari... dus met een maand gratis full kan het goed zijn dat ze een fout hebben gemaakt. Ik zal idd morgen zien.

Zit idd in een "familie" netwerk, wordt dus niet echt veel gebruikt, goed voor de 4 connecties :-)

• Moderator
Geplaatst:

Er zijn meer mensen met hetzelfde probleem.

Ergens administratief een foutje gemaakt door CD.

Morgen weet je het.

Geplaatst:

Canal digitaal zei dat ik geen contract had ondertekend voor het extra pakket, ( heb nooit iets ontvangen).

Via mijn canaldigitaal, de kaarten die op " vrij te ontvangen zenders" stond overgezet naar extrakaart fam.pakket.

Ik heb nu via email een bevestiging gekregen, voor de verwerking van mijn 2/3 extra smartcard(familiepakket)

Komen natuurlijk weer extra kosten bij kijken.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

• Moderator
Geplaatst:

Bedankt voor de terug koppeling.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen