Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst: (aangepast)

Een bezoek aan de oogarts doet wonderen.

Als jullie nu eens goed gingen lezen, ik heb de oplossing al op 12 en 19 maart gegeven! en heb nooit problemen met mijn EPG.

Als dit niet met PLi lukt, dan zou ik toch echt VTi aan willen bevelen.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst: (aangepast)

hier idem, was even goed en nu weer knudde.

zijn er andere epg's, kan het gerepareerd worden of moeten we het hiermee maar doen?

Dat het niet beschikbaar zijn van de epg knudde is, daar zijn we ons zeer van bewust. We verontschuldigen ons daarvoor.

Maar we zijn ook afhankelijk van techniek en die laat het soms al eens afweten. Ook zijn we goed bedoelende amateurs die ook nog iets anders te doen hebben dan dit. Beleg op de boterham verdienen omm iets te noemen.

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

zeker, laat duidelijk zijn dat al het vrijwilligerswerk zeer gewaardeerd wordt.

de constatering dat iets wel of niet werkt is geen diskwalificatie van de inzet, maar een nuchtere reactie op het zichtbare

resultaat. Het is goed dat je even meldt dat eea onder de aandacht is, dan vraag je je niet af of er iets gebeurt.

het feit dat er iets gebeurt is al heel wat waard.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Geplaatst:

Gemiddeld gezien heb ik nooit problemen.

Wel als er plotseling een uitzending niet door gaat en wordt vervangen.

Dit ligt er ook aan omdat de EPG-info bij mij ´s middags tussen 14.00 en 15.00 u. wordt opgehaald.

Wél "problemen" bij TF1, M6 HD, W9 op Eurobird en de MBC zenders op Arabsat/Badr.

Dit ligt niet aan EPG-Refresh, maar aan de zenders, die maar weinig info geven.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

kan dat ook voor 13-19,2-23,5-28,2 Oost bevestigen...

normaal nooit problemen met rytec en epgimport.

ciao

Ik zal het nog vandaag eens proberen. Ik ben de Duo nu meer dan 1 jaar, ben er razend enthousiast over, maar een volleidg EPG heb ik nooit kunnen hebben, ondanks talrijke pogingen zowel met EPGimport als met CrossEPG. Op de Duitse kanalen heb ik wel 7 dagen, maar die zitten standaard in. Op de Engelse zenders heb ik nooit meer dan Now/next gehad...

Ben gisteren van VTI 3.2. naar VTI 4.1 overgestapt en zal dus nog een poging doen. Wat gebruik ik het liefst ? EPG import of CrossEPG ? Wat doet EPGrefresh meer ?

Wat voor bronnen moet ik kiezen ? Rytec standaard of hetzelfde voor anders "verpakt" (ben de naam vergeten maar is veel sneller). Hoe doe ik het om de box de EPG-gegevens niet te laten vergeten als ik reboot (ik sluit de boel helemaal a tijdens de nacht).

Dank !

Geplaatst:

Zelf keuze maken voor Rytec of EPG Refresh, deze ontlopen elkaar niet veel denk ik. Wel zien hoe je de boel configureert.

Op de UK-zenders, zal je misschien niet verder komen, omdat je dan een "Skybox" moet hebben, but correct me if I´m wrong,

kan hier de BBC & ITV niet ontvangen.

Geplaatst:

je kunt ze natuurlijk allemaal zelf testen

en misschien vindt je de ene toch beter dan de andere

ik adviseer voor VTI epgimport

zie afbeeldingen

bij alle imports uit internet databases werkt het na een dag / 24 uur eigenlijk eerst prima.

download timer stel je in op de tijd dat je zelf niets op de receiver doet en mogelijk wannneer geen opnames getimed zijn

dus 's morgens als enkel tv junkies telsel kijkt

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Ik gebruik ook EPG import op m'n Duo en Ultimo, (Openpli) maar heb nu toch een klein probleempje.

Op alle NL zenders (NL1HD, SBS6HD, NEt5HD, enz)gaat de epg momenteel niet verder dan aankomende woensdagnacht.

Ik heb het geprobeerd zonder epg import, ik heb het geprobeerd mét, heb epg refresh geprobeerd, niets aan te veranderen, epg gegevens op die zenders komt niet verder dan woensdagnacht.

Op andere zenders (bv Can+France of Sky UK) geen enkel probleem.

EN, als ik het goed heb, zou ook de standaard eit epg ook al tot donderdag moeten gaan, en dat is ook niet het geval op de NL zenders op dit moment, ik elk geval niet bij mijn decoders.

Geplaatst:

dus ?

die zender gemachtigden, en de provider doet iets wat enkel op de "gecertificeerde receiver" werkt.

en daarmee staat vast dat ze zich niet conformeren aan internationale DVB_S(2) afspraken

nog met epg

nog middels bitrates en datacompressie

nog met ondertitels

lullig maar die zenders zijn dus ook geen referentie voor mij.

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

je kunt ze natuurlijk allemaal zelf testen

en misschien vindt je de ene toch beter dan de andere

ik adviseer voor VTI epgimport

zie afbeeldingen

bij alle imports uit internet databases werkt het na een dag / 24 uur eigenlijk eerst prima.

download timer stel je in op de tijd dat je zelf niets op de receiver doet en mogelijk wannneer geen opnames getimed zijn

dus 's morgens als enkel tv junkies telsel kijkt

ciao

@Tonskiduch

Koppel je jouw box soms van de stroom los ? Of staat ze 24/24 on of standby ?

Ik had namelijk het probleem dat de EPG-gegevens de volgende dag (dus na "koude start") niet meer teruggevonden werden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...