Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Had enige tijd geleden ook.

De fout was gelegen aan een geblokkeerde USB stick. Herformateren van de stick loste het probleem op.

Indien je geen USB stick gebruikt zul je de bestandsstructuur van Uw harde schijf moeten controleren.

Willy

Interessante piste. Ik heb geen USB stick, maar mijn harde schijf is in 2 partities verdeeld : 1% in Windows geformateerd (niet gemonteerd) en 99% in ext. 3 geformateerd.

Zou het daaraan kunnen liggen ?

Voor al de rest (opnames en anderen) nooit een probleem gehad.

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Interessante piste. Ik heb geen USB stick, maar mijn harde schijf is in 2 partities verdeeld : 1% in Windows geformateerd (niet gemonteerd) en 99% in ext. 3 geformateerd.

Zou het daaraan kunnen liggen ?

Voor al de rest (opnames en anderen) nooit een probleem gehad.

No iets. Als ik via CrossEPG de data download, blijft de box hangen aan het einde van de download : zwart VTI-scherm... Alleen de aan/uit knop aan de achterzijde helpt !

Geplaatst:

No iets. Als ik via CrossEPG de data download, blijft de box hangen aan het einde van de download : zwart VTI-scherm... Alleen de aan/uit knop aan de achterzijde helpt !

Dit is waarschijnlijk een gevolg van de het vorige probleem. Crossepg probeert de data op te slaan op de interne flash en die loopt vol, waardoor de box blokkeert.

'k zou zeggen probeer XMLTV import eens, op voorwaarde dat je de transponder downloads van Crossepg niet gebruikt natuurlijk.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst: (aangepast)

Dit is waarschijnlijk een gevolg van de het vorige probleem. Crossepg probeert de data op te slaan op de interne flash en die loopt vol, waardoor de box blokkeert.

'k zou zeggen probeer XMLTV import eens, op voorwaarde dat je de transponder downloads van Crossepg niet gebruikt natuurlijk.

Willy

Ik denk niet dat het daaraan ligt. Op advies van iemand op een andere forum heb ik nu een simlink aangemaakt in usr/crossepg die verwijst naar de map data op de harde schijf. Normaal gezien zou de box dus niet in de internal flash de gegevens moeten willen opslaan.

aangepast door ketupa
Geplaatst:

Denk jij maar rustig verder en doe maar.....

Willy

~~Rytec Team~~
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

wat is nu het verschil tussen EPGRefresh en EPGimport? Ik zie bij beiden de optie om in de ochtenduren de EPG binnen te halen. Welke verschillen zijn er die het bestaan van 2 versies rechtvaardigen?

En kun je CrossEPG netjes de-installeren? Ik heb 'm opgezocht in de softwarelijst achter de blauwe knop en gedeinstalleerd, maar dan verdwijnt alleen het hoofdprogramma en alles eronheen, oa de menu-entries, blijven gewoon staan en geven groene schermen. Dat moet ander dus, maar hoe?

Dank weer aan de meedenkers

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Geplaatst: (aangepast)

EPGRefresh, zet je box op geregelde tijden op de voorgeprogrammeerde zenders om de EIT en/of MHW (of ander EPG) binnen te halen van de transponder (sat dus). De binnengehaalde epg is dus afhankelijk van wat de provider aanbied. (welke zenders en vooral welke niet)

EPGimport, importeerd de EPG van het www. Je kiest zelf de paketten en meestal is de binnengehaalde epg praktisch volledig voor het gekozen land.

Deinstalleren Crossepg: Na het deinstalleren via de normale weg, ga je met FTP naar jouw box, en zoekt de map /usr/lib/enigma2/python map. Zoek in deze map en de submappen naar een map Crossepg. Wis deze hele map en Crossepg is van Uw box af.

Er blijven nog wel enkele configuratiefile staan maar deze hinderen niet.

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

duidelijke info, dank daarvoor.

één nabrander: "zet je box op geregelde tijden op de voorgeprogrammeerde zenders"

voorgeprogrammeerd in EPGRefresh of de zender waarop de box staat te ontvangen voor de tv?

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Geplaatst:

duidelijke info, dank daarvoor.

één nabrander: "zet je box op geregelde tijden op de voorgeprogrammeerde zenders"

voorgeprogrammeerd in EPGRefresh of de zender waarop de box staat te ontvangen voor de tv?

Degene die je ingesteld hebt in EPGrefresh.

Willy

~~Rytec Team~~
*All Rytec EPG POWERED*

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...