Ga naar inhoud


Ziggo eredivisie live werkt niet


Zork9999

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden,

 

Na het aandachtig lezen van dit forum heb ik besloten om een Vu Ultimo aan te schaffen.

Heb het volgende gedaan:

- VTI 4.1 geinstalleerd

- CCcam en Oscam geinstalleerd

- cable.xml geladen

 

Heb veel zenders gevonden en mooi helder beeld :D

Het volgende is het probleem, als ik naar eredivisie live 1 ga krijg ik geen beeld. Ik heb wel netjes het eredivisie live pakket van Ziggo.

Als ik naar de cccam server webportal ga zie ik daar netjes mijn kaart gegevens staan.

Iemand een idee waarom mijn eredivisie betaal pakket het niet doet?

 

Groeten

Zork

Link naar reactie
Delen op andere sites


bedankt voor je antwoord Tonskidutch.

Heb ik gedaan maar helaas werkt het niet.

2 dingen:

- Zie alleen maar Eredivisie 1 HD en de rest van de eredivisie zenders niet

- Eredivisie 1 blijft zwart, geen beeld.

aangepast door Zork9999
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebje nog een ziggo kaart in huis? probeer dat is eens..... ik heb hier 3 kaartjes van ziggo in huis op 1 kaart bleven ook enkele zenders zwart waarvoor ik betaal en op een ander kaartje deden wel gelijk de zenders waarvoor ik betaal

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ook cccam 2.3.0 op de Vu+Ultimo... met oscam blijft hier ook alles zwart hoe je die aanpraat moet krijgen moetje hier wezen http://www.sat4all.com/forums/forum/65-oscam/ dacht ik??.

Bij mij lag het dus aan een kaart van ziggo die altijd in een Neotion cam module gezeten heeft in een philips tv..... heb toen de kaart uit de humax 5050 gehaalt en had gelijk beeld op de zenders waar ik voor betaal.

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Ik heb dit probleem ook, zojuist mijn ziggo kaart in de ultimo gedaan, geen eredivisie live. Zelfde kaart in een humax wel eredivisie live... Iemand een oplossing?

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

iemand van de Openpli discipelen was stellig en beweerde dat je de kaart enkel in een smargo (usb kaart lezer) kon zien bij de VU+

ik heb dat niet verder meer uitgezocht en/of geanalyseerd, daar het in oscam puur gewoon werkte.

 

je moet het oscam webinterface oproepen

als je zapt naar de eredevisie zie je welke CAID gebruikt moet worden

die zet je in de dvbapi

 

ciao

Le Premier Jour

Étienne Daho

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn VU+Ultimo ziet de kaart wel, alles gaat open (iig wat ik zou willen zien) basis + sport1 behalve dus eredivisie live. Maar dat heb ik dus opgelost door die setting aan te passen in de config.

Voor de duidelijkheid dus: De enige kanalen (voor mij van belang) die niet open gingen waren de eredivisie live kanalen. De rest ging wel goed. Jou kaart wordt helemaal niet herkend dat is een ander probleem.

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

cfg aangepast maar dit geeft geen verandering en de irdetokaart blijft onzichtbaar helaas.

 

net er een smargo aangehangen maar deze is ook niet zichtbaar

 

betreft een vu+ duo2 met vti als image

VU+ Duo2 met S en C tuner, VU+ Duo astra 1-2-3 en HB en draaibaar op tuner B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...