Ga naar inhoud


OpenRSI!!!!!!!!!!!!!


verwijderd

Aanbevolen berichten

OVerigens op Disc Sciense ook geen ondertitels.

Als ik overschakel naar Radio538 heb ik de eerste 10 seconde toch weer haperend geluid.

aangepast door zonnig

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit hakkelig geluid en hierna vastslaan van de box komt niet door de skin. Ik heb de Kern11 en Openpli skin geprobeerd en die deden hetzelfde.

Nu de Kernel van Spaze 2.2 erop gezet ; geen verschil.

Nieuwe OpenRSI van 2403 erop gezet, kanalenlijst weer erop en werkt weer goed.

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Werkt super :-) (HD Premium + satelliet) gisteren overgestapt van Spaze 2.2. Ik heb de kernel van 2.2 laten staan, dus via AZup de vinkjes uitgeschakeld van copy kernel. Ook prettig dat ik Last.fm kan gebruiken via de AZbox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een AZbox elite die geen verbinding heeft met het internet, ik gebruik het toestel enkel op vakantie of voor het ontvangen van 4.2.2 feeds, biedt openRSI dan ook een meerwaarde t.o.v. de standaard firmware? Indien ja, kan ik de huidige zenderlijst migreren naar het openRSI-formaat of dien ik van nul af aan te herbeginnen?

aangepast door alleyoop
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een AZbox Premium+ en sinds kort ook open RSI geinstalleerd. Mijn AZbox is ook voorzien van een harde schijf en ik gebruik deze ook als media speler. Het is me echter tot nu toe nog niet gelukt DTS geluidsporen hoorbaar te maken. De AZbox heb ik middels een optische kabel aangesloten op mijn versterker en bij dts instellingen RAW gekozen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit had ik al eens eerder gemeld, geen reactie op gekomen van de Azbox community die blijkbaar snel tevreden is.

 

Ik vind de beeldkwaliteit echter zeer slecht, echt heel duidelijk minder van beeldkwaliteit t.o.v. mijn ET9000. Korrelig beeld en ook de OSD is minder van scherpte. Ik heb 720p50hz ingesteld hetgeen ik altijd gebruik op alle Enigma2 ontvangers.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit had ik al eens eerder gemeld, geen reactie op gekomen van de Azbox community die blijkbaar snel tevreden is.

 

Ik vind het wat overdreven om te stellen dat een gehele community zich hier huisvest.

Misschien is jullie populariteit teruggenomen door initiatieven van anderen of is men gewoon niet tevreden over jullie platform.

 

Overigens zou jij moeten weten hoe snel men tevreden is, daar ik gelezen heb dat jij azbox dealer bent. Ook jij schaart je dus bij diezelfde community.

 

zorlith

aangepast door zorlith1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Wat in ieder geval vast staat is dat als je iets negatiefs schrijft over een azbox, er vrijwel altijd wel een asociaal individu is dat je tot aan de grond afplast.

 

Ik denk niet dat je als dealer überhaupt met een dergelijke 'community' geassocieerd wilt worden. ;)

 

Ik denk ook dat we BLIJ moeten zijn dat er voor sat4all.com voldoende alternatieven zijn, waar dergelijk asociaal volk zich wel thuis kan/mag voelen.

 

Wie de schoen past: Ga!, Alsjeblieft ga! Ik zal jullie missen als kiespijn. Liever een forum met 20 fijne leden, dan een forum met 200 stuks tuig.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...