tommyboy Geplaatst: 12 maart 2012 Geplaatst: 12 maart 2012 Ik probeer al enkele uurtjes m'n skybox te installeren, schotel hangt goed denk ik toch : signaalkwaliteit = 79% en sterkte = 61%) . Nu krijg ik geen zenders binnen gehaald via de astra 1 ... de hotbird ging wel,maar voor mijn sky pakket heb ik, neem ik aan, astra 1 nodig .... Iemand een idee wat er mis gaat? Weet niet juist welke info jullie allemaal nodig hebben dus als je iets moet weten, ik laat meestal binnen de paar minuten iets terug weten, tenzij ik slaap natuurlijk ...
sammy100 Geplaatst: 12 maart 2012 Geplaatst: 12 maart 2012 heb je een vaste opstelling??? of heb je meerdere lnb,s??? zoals ik het nu lees zou je wel eens je schotel verkeerd hebben staan want zoals je zei kon je de hot bird wel scannen en de astra niet lijkt mij dat toch je schotel niet is uitgericht op de astra 19 oost vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
Sprietje Geplaatst: 12 maart 2012 Geplaatst: 12 maart 2012 Hoeveel lnb’s heb je geïnstalleerd? Ik lees over de Astra 1 en de Hotbird. Zijn er nog meer lnb’s zoals de Astra 3?
tommyboy Geplaatst: 13 maart 2012 Auteur Geplaatst: 13 maart 2012 zal dan wel aan de opstelling liggen, vanavond nog eens proberen dan. ik heb 1 lnb en een triax 70 cm schoteltje
Tonskidutch Geplaatst: 13 maart 2012 Geplaatst: 13 maart 2012 kan het zijn dat je (je eerste afbeelding) instellt op unicable protokoll daar er iets met tuner 1 en tuner 2 op band / frequency ingestellt is? ciao True North Rebekka Bakken
mereltje Geplaatst: 13 maart 2012 Geplaatst: 13 maart 2012 Je hebt hem zeker op astra 1 op 31,5 graden staan i.p.v. 19.2 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Sprietje Geplaatst: 13 maart 2012 Geplaatst: 13 maart 2012 Heb je de elevatie van de schotel op 29 graden staan en de draairichting waar de zon om 11.17 uur staat?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen