Ga naar inhoud


Smartkaarten traceren via IP nummer


CDZakelijk

Aanbevolen berichten

Het vermoeden en in de wandelgangen horen wij dat canal digitaal een manier gevonden om smartkaarten via een IP nummer bij elkaar te brengen.

Canal digitaal stuurt onder valse voorwendselen of met een privé vraag steeds meer mails enz. naar een sportpark,fitiscentra,verzorgingstehuizen en campings om het IP nummer te achterhalen.

Vervolgens worden deze IP nummers opgeslagen en word er bijgehouden welke smartkaarten er vanuit deze ip nummers worden geheractiveerd.

Op deze manier kunnen zij een bestand aanleggen en achterhalen welke kaartnummers waar worden gebruikt.

Indien u smartkaarten gebruikt voor de zakelijke markt ( klien zakelijk gebruik ) kunt u deze het besten heractiveren via een mobiele telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo hee, en wat dan nog. Die kaarten zijn gekocht en betaald. Dus je mag ze gewoon gebruiken. Al kocht ik er 100, dan activeer ik die lekker in mijn eigen huis.

 

Ga werken of zo in plaats van dit soort complottheorieën neer te zetten.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ZDZakelijk,

 

 

Ik vraag ook wel eens een heractivatie aan voor iemand die problemen heeft met het hebben van geen beeld.

Dat doe ik ook gewoon vanuit mijn eigen huis en dit terwijl ik die kaarten niet in huis heb.

 

Verder zou ik als ik het al zou willen wel heractivatie's kunnen aanvragen voor alle kaarten die lopen, dat zou je ook zelf kunnen.

 

Voor het zelfde geld vraag ik een heractivatie aan vanaf een ander adres, bijv. het werk o.i.d..

 

M.a.w, wat valt er evt. te bewijzen door de provider, ik zie het probleem niet, hoogstens dat ze je zullen blokkeren op IP wanneer je idd zo gek zou zijn alle kaarten te heractiveren die lopen :) , gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie hier ook geen probleem in,en vooral in belgië,wissel je nog regelmatig van ip adres.ik ben prive gebruiker,en ik heb 2 vaste scarlet abonnementen,1 data abonnement via sim kaart bij deze provider,en dan om het geheel compleet te maken een prepay data sim kaart bij een andere provider.laat staan,dat ik dan ook nog bij diverse mensen mijn mails lees en beantwoord.dus laat ze maar lekker alles bijhouden,na een tijd geven ze het misschien wel op.want als je rekent hoeveel verschillende ip adressen dat ik gebruik per week,dan zou je nogal verschieten.ik denk niet,dat ze moeillijk doen over ip adressen,misschien wel door het buitenland en dan nog,is het niet verboden als je in het buitenland bent,je vriend,famillielid e.d. te helpen.misschien is er wel iets dat ze proberen te controleren zoals iemand hier schrijft,dat een bedrijf met een vast ip,eventueel gecontroleerd worden of ze het juiste abonnement heeft,maar dan nog kunnen ze niks hard maken.bvb ik bedien een VZW,en ik werk daar met een abonnement,bvb een publieke plaats waar cd te zien is.plots 's avonds geen beeld,en klanten morren.bvb geen verstand van pc's,ik bel in mijn voorbeeld de voorzitter die van zijn "prive" pc een heractivatie vraag.alles is volkomen legaal,dus ik vraag mij af waarom cd ip adressen zouden bijhouden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...