Hyllit Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 Gewoon anders even openen in sandbox en dan heb je er ook geen last van die beestjes
riji Geplaatst: 7 april 2012 Auteur Geplaatst: 7 april 2012 Mijn vriend heeft intussen zijn Sky kaart. Hij heeft die eerst geactiveerd in een skybox. Eerst werkten premium kanalen nog niet met de cccam, maar intussen is dit verholpen.
henkie73 Geplaatst: 4 augustus 2012 Geplaatst: 4 augustus 2012 hoe kun je aan een sky kaart komen.... gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
DIGIWIEW Geplaatst: 4 augustus 2012 Geplaatst: 4 augustus 2012 een engels adres zien te vinden die dit voor jou kan regelen of een tussen pesoon maar doe zijn in het algemaan duurder ff op google zoeken keus genoeg gr Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Gast Jeroensky Geplaatst: 4 augustus 2012 Geplaatst: 4 augustus 2012 (aangepast) me avast is meteen vanslag... hebben meer mensen hier last van? mvgr Gewoon een fatsoenlijk OS gebruiken. Ikzelf ga niet zo moeilijk doen, ik laat dat gedoe met sky uk kaart over aan een ander. (gebruik ook OScam ipv closedsource/niet wetend wat het exact doet CCcam.) Hoe wil je trouwens een Sky abbo nemen legaal als Nederlander(smartcard + box). Overigens, hou rekening met feit dat er over enige weken/maanden nieuwe satelliet in gebruik wordt genomen tbv Sky UK, die de bundel meer gericht heeft op UK, en minder op NL. Let hierbij op doorsnede van je dish op 28.2E. 4 augustus 2012 aangepast door Jeroensky
Gast Jeroensky Geplaatst: 4 augustus 2012 Geplaatst: 4 augustus 2012 (aangepast) Is NIET clean, zelfde virus Zonder windows dus nergens last van. Eventueel kan men -indien men dat wenst- box serial toesturen via pm, dan gebruik ik de Boxkey Hex converter wel hier onder Wine/Linux(of OS-X). 4 augustus 2012 aangepast door Jeroensky
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen