Ga naar inhoud


Uitzending Gemist niet meer te missen


Edgario

Aanbevolen berichten

Voor de mensen die dit missen: kijk in het Clarke Tech/Xtrend forum op Sat 4 All bij het onderwerp Uitzending Gemist waar je een plugin kunt downloaden welke ook op alle VU+ en DM ontvangers werkt. Heb het zelf op mijn Duo getest en het werkt! Met dank aan de vrienden van Xtrend.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Momenteel alleen NPO (Dus ned1,2,3). RTL volgt over een paar weken

Dat is mooi, maar dan dient de naam wel aanepast te worden, want Uitzending Gemist is wel een publieke omroep ding ;)

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende geldt als je OpenPLi draait:

Staat inmiddels ook in de PLI downloads (Applicaties, groene knop download, extensies, et-openug). Vergeet Enigma niet te herstarten na de installatie. Programma zie je dan in de lijst onder de blauwe knop als je tv kijkt. Druk in het programma op menu voor o.a. zoekoptie. Succes.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ook met de versie van voor 1 januari 2012, dus de oude kernel, loopt de plugin goed.

Zelf vindt ik het niet zo bijzonder want de beeldkwaliteit is wel erg slecht vind ik, leuk om een keer te zien maar weinig toegevoegde waarde voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het nog wel meevallen, maar het kan ook zijn dat mijn tv het goed corrigeert en je moet het natuurlijk niet met hd gaan vergelijken he

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt me op dat het zeer wisselt per stream, het lijkt of bepaalde streams meer gevraagd worden en dan de snelheid geknepen wordt

bij de meest streams vooral die er al even op staan geven bij mij een bijna vergelijkend plaatje als sd, maar het klopt dat sommige streams het aanzien niet waard zijn

aangepast door roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar het klopt dat sommige streams het aanzien niet waard zijn

 

was dit vroeger ook niet het geval met de img,s die toen uit kwamen?? oa: vastlopen ,beeld kwaliteit ,

wat ik er mee wil zeggen is dat je het even op zijn beloop moet laten gaan en dat het straks gewoon beter gaat worden

vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...