Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

het is hun eigen dikke fout.ze starten een 2de kanaal,die NIET analoog te ontvangen is,die je niet kan ontvangen met TVV en een standaard abonnement,zoöok denk ik bij mobistar.bij sc en bc,heb je die wel in het standaard pakket.het is dus niet verwonderlijk dat deze zender bijna geen kijkcijfers heeft en niet iedereen is bereid om daar extra voor te betalen.en BTW,sinds de vmma die 2 zenders heeft overgenomen,zijn ze flink bezig met vitaya ook naar den afgrond te brengen.wat de bedoeling was van vmma om deze over te nemen,daar heb ik mijn vragen bij :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Hoezo, niet te bekijken bij TVV? Vitaliteit kan je prima bekijken met een Basic Light abonnement tussen 12:00 en 06:00 's morgens.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Geplaatst:

Hoezo, niet te bekijken bij TVV? Vitaliteit kan je prima bekijken met een Basic Light abonnement tussen 12:00 en 06:00 's morgens.

dan moet dit gewijzigd zijn,ik weet enkele jaartjes geleden,dat mijn ouders meer moesten hebben dan het vroegere basis pakket.

hoe het bij tn zit weet ik niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Het kan nooit erg zijn als een zender uit commercieel gebied verdwijnt. Er zijn gewoon teveel zenders, en te weinig programma's voor. Gevolg: alleen maar herhalingen en herhalingen. En de eeuwige "advertisings", "Hi, John, how 're are".

Geplaatst:

Misschien kunnen ze E!-entertainment terug invoeren... Of de FR3-5.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

mijn ouders en mijn tante zouden tevreden zijn met de terugkeer van schlager tv.jammer van het exclusiviteitscontract,maar ik denk dat anne tv misschien ook wel kijkcijfers zou lokken.

• 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)
post-38769-0-01999000-1333232018_thumb.jpgHelaas weer een leuke zender minder. aangepast door guppje29

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

mooie zaak dat die eraf is,gans godse dagen operaties en ziekenhuisreeksen.

Zouden er beter es een filmkanaal of sportkanaal opzetten

of fish en hunting das een goede

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

• 2 weken later...
Geplaatst:

Snap er geen fuck van...!!! vitaliteit is 1 van mijn favoriete zenders, maar ook alweer verdwenen....helemaal gek van steeds minder goeie zenders en er komt

ook echt nix voor terug...

Geplaatst:

tja, opgekocht door VMMa, en er is ook nooit echt veel reklame voor gemaakt.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen