Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het Formule 1 seizoen begint dit weekend weer,en is te volgen op Rtl7.Maar op welke zenders is nog meer F1 vrij te ontvangen,ik erger me aan die commercials op Rtl 7.Voorheen was erop de BCC ook F1 en zonder reclame's.Wie weet welke zenders deze nog uitzend ?

Groet Elrolandos

Geplaatst: (aangepast)

Kijk eens op LiveOnSat, die vermelden bijna alle live uitzendingen, voor verschillende sporten.

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Geplaatst:

BBC zend nog 10 races live uit (alle sessies live), maar niet de eerste 2 in Melbourne en Sepang. race 3 in China is weer live op de BBC. races die niet live zijn, zijn in samenvatting te zien. Vandaag heb ik de trainingen gekeken op de Franse Eurosport, maar die is niet FTA. Ik ga morgen en zondag zappen tussen RTL7, RTL duitsland en VT4.

Helaas is het Duitse Sport1 ook gestopt met het uitzenden van de vrije trainingen op vrijdag. Misschien dat er nog wat andere FTA zenders zijn die het uitzenden, maar daar heb ik geen weet van.

Geplaatst:

Zoals Cookie al schreef heeft de BBC nog 10 races die ze live uitzenden inclusief de qualificaties. Alle trainingen, qualiefiers en races hier in Engeland worden nu uitgezonden door Sky op een recentelijk geopend kanaal: Sky Sports Formula1 HD. Dit is wel een betaald kanaal.

1* DM800HD, 1* DM600, 1* ET5000, 1* ET4500 (plus wat nog op zolder ligt als reserve)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Duitse nieuwszender N-TV zend vanaf morgen de 2de vrije training live uit (laatste 55 minuten van de 90 minuten durende sessie). Toch iets om te kijken op de vrijdag van de weekends dat BBC het niet live uitzend.

Geplaatst:

Erg jammer dat de BBC minder vaak live verslag doet van de races en ik kijk zeker altijd naar het forum gedeelt van hun uitzendingen.

Ik verwachte veel van Sky omdat ik er nog nooit naar gekeken had. Het is mij echt vies tegengevallen en ik vind het saai en al die exta items zijn vaak bagger. Je mist er echt niets aan.

Ik kijk het liefst naar de BBC en als die niet alles uitzend RTL7 en als de reclame start tijdens de race zap ik kort naar Sky.

Olav is een stuk rustiger geworden wat het commentaar van hem een stuk aangenamer maakt.

BBC blijft echt nummer one in formula one!

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Geplaatst:

Erg jammer dat de BBC minder vaak live verslag doet van de races en ik kijk zeker altijd naar het forum gedeelt van hun uitzendingen.

Ik verwachte veel van Sky omdat ik er nog nooit naar gekeken had. Het is mij echt vies tegengevallen en ik vind het saai en al die exta items zijn vaak bagger. Je mist er echt niets aan.

Ik kijk het liefst naar de BBC en als die niet alles uitzend RTL7 en als de reclame start tijdens de race zap ik kort naar Sky.

Olav is een stuk rustiger geworden wat het commentaar van hem een stuk aangenamer maakt.

BBC blijft echt nummer one in formula one!

Van dat slappe gelul van Olav Mol word je kotsmisselijk, deze man mag zich volgens mij zelf heel graag horen praten...

Hij is zo druk bezig met uit zijn nek kletsen dat hij tijdens de race totaal niet weet waarmee hij bezig is.

Vandaar dat ik ook het liefst naar de BBC kijk of naar de Duitse RTL, hier zitten mensen die weten waarover ze praten... die komen allemaal zelf uit de racerij.

Olav Mol is misschien leuk wanneer hij een zeepkistenrace mag verslagen, maar daar twijfel ik ook over.

Maar ondanks alles gaat dit een mooi Formule 1 seizoen worden, we hebben 4 races gehad met 4 verschillende winnaars... mooier kan het niet worden.

Misschien een tip voor Schumacher.... STOP ERMEE..!!! Je zet je volkomen voor schut. Je was goed, maar helaas kan je niet meer tegen die jongeren op.

Met vriendelijke groet, Leo.

• 3 weken later...
Geplaatst:

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

• Moderator
Geplaatst:

Vandaag dus ook te volgen op BBC 1 HD.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...