elrolandos Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Hallo,sinds kort heb ik een scart ontvanger van Koning,met een binnenantenne voor ontvangst van de vrije digitenne kanalen.Ik heb schijnbaar iets veranderd in het menu,waardoor ik geen vrije zenders meer kan ontvangen.Ik heb ookal de fabrieksinstellingen gedaan,maar bij het opnieuw inladen geeft hij wel de gecodeerde zenders aan maar Ned1,2,3, en L1 niet.Aan de antenne ligt het niet want de gecodeerde haalt hij wel binnen. Is er ergens een frequentielijst op te vragen voor de zenders in Limburg.Ik weet nl. niet op welke frequentie de vrije zenders zitten. Bijvoorbaat Dank,Elrolandos
EdjeKroketje Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Antenne verplaatsen en opnieuw scannen. kan je niet 1 kanaal handmatig scannen? In Limburg zit de PO op UHF kanaal 54. eigenlijk is dat de enige die je hoeft te doen.
BeefRWijker Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Aan de antenne ligt het niet want de gecodeerde haalt hij wel binnen. Fout. De programma's zitten verspreid over 5 kanalen. Die komen niet allemaal even sterk binnen. Is er ergens een frequentielijst op te vragen voor de zenders in Limburg.Ik weet nl. niet op welke frequentie de vrije zenders zitten. http://dvbt4all.nl/d...imburg/sittard/
elrolandos Geplaatst: 18 maart 2012 Auteur Geplaatst: 18 maart 2012 Het gekke is dat wanneer ik mijn binnenantenne op zijn kop zet krijg ik wel ned 1,2,3 en L1 maar mis ik weer tv drenthe en promokanaal en het tijdelijke Tefaf kanaal. Is dit probleem op te lossen door een buitenantenne te plaatsen? Groet Elrolandos
elrolandos Geplaatst: 18 maart 2012 Auteur Geplaatst: 18 maart 2012 Ik heb nog een aanvulling op mijn vorige vraag.Wanneer blijkt dat mijn binnenantenne te zwak is,kan ik dan een versterker er tussen plaatsen.Ik heb nog een antenneversterker liggen voor de cai kabel,maar heb geen abbo meer op ziggo.Helpt dit of gaat dit niet werken op de antenne van Digitenne. Elrolandos
satencom Geplaatst: 18 maart 2012 Geplaatst: 18 maart 2012 Je kunt het beste een buiten antenne plaatsen dan is jou probleem op gelost, geen versterker er tussen ,of zelf een antenne bouwen , een bier blik antenne of een cola blik kan ook, werkt perfect . Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
elrolandos Geplaatst: 29 maart 2012 Auteur Geplaatst: 29 maart 2012 Ik ben aan de slag gegaan met een bierblikjes antenne en krijg nu alle fta zenders,zelfs de belgische zenders erbij,alle dank voor de tips
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen