Loui (K) Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Heb ik aangeklikt maar nu weet ik toch niet meer wat ik er neer wil zetten!!!
mereltje Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Tijd voor een pilletje :D Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gene 1225 Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Een boom ??? Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
pukje Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 ik mis ook het knopje verwijderen ,vaak schrijf ik iets impulsief zonder te denken en 1 minuut later wil ik het wissen maar gaat niet.
Sprietje Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 (aangepast) Hier heb je een ijszak. 16 maart 2012 aangepast door Sprietje
Gene 1225 Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Nu we hier toch zijn kunnen we er nog iets nuttigs van maken : Hier zie je het beroemde schilderij " het Lam Gods " zoals je het nog nooit zag : http://closertovaneyck.kikirpa.be/#home Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Tisnix Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Heb ik aangeklikt maar nu weet ik toch niet meer wat ik er neer wil zetten!!! Wilde je soms een alternatieve "Tel Mee" starten met exclusieve nog nergens anders geplaatste afbeeldingen? Leuk joh.... VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
Gast gladys Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Beste Loui. Dementia praecox wordt veroorzaakt door het veelvuldig gebruik van spiritualis.
Moderator Matchless Geplaatst: 16 maart 2012 Moderator Geplaatst: 16 maart 2012 ik mis ook het knopje verwijderen Hebben jullie die niet? Ikke wel Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Loui (K) Geplaatst: 19 maart 2012 Auteur Geplaatst: 19 maart 2012 (aangepast) Toch leuk dat je met iets onzinigs een leuke topic krijgt. 19 maart 2012 aangepast door Loui (K)
sattv4iedereen Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 om ook iets onzinnig te schrijven heb ik vaak: als ik zoek wat ik niet vind,vind ik wat ik niet zoek.Dus eens handig als je iets zoekt,je toch iets terugvind wat je al langer zochte maar het ding dat je zocht niet vind Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Anti-attack Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 Maar als je dan wat zoekt, dan kan het zijn dat je het niet helemaal vindt, of helemaal niet! 2x Gigablue Quad S/S/C/C Oscam, Gigablue IP BoxDM 800HDse PVR DVB-S/USB-C Oscam, DM 800HDse PVR DVB-C OscamWavefrontier T55 13/19/23/28 Synology DS214+ en DS211+ NAS, Raspberry PI als Oscam server
sattv4iedereen Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 of zoek eens een bestand van 5 K,op een hard disk van 1Tb,als je de naam van het bestand niet weet,maar dat je enkel weet dat het bvb een tekstuitleg is.hoeveel extensie's heeft een tekstuitleg niet?pdf,txt,doc,enz. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
cookie monster Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Hebben jullie die niet? Ikke wel da's nie eeerlijk C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Moderator Matchless Geplaatst: 21 maart 2012 Moderator Geplaatst: 21 maart 2012 da's nie eeerlijk Lol.. Ik kan wel op jouw "verwijder" knopje klikken als je dat wilt hoor :) (just kidding) Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen