Ga naar inhoud

ET Control Centre

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laatste tijd heb ik van de ET9000 met het ET Control Centre –versie 1.2- de hinderlijke Socket Error #10054 Connection Reset by peer. Met de ET5000 heb ik het niet uitgetest.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben, netwerk (alle netwerk apparaten hebben een vast ip-adres) restarten of resetten helpt niets.

De modem een reset geven helpt ook niets.

Wie heeft er enig idee wat tot een oplossing kan leiden.

Geplaatst: (aangepast)

Als je bv een ip hebt met maar 2 cijfers in het begin moet je er 3 van maken bv 10.0.0.120 word dan 010.0.0.120

aangepast door Cobus R

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst: (aangepast)

Daar heb ik ook al eens aan gedacht maar ik heb xxx.xxx.xx.xxx dus het derde paar door drie vervangen, in de ET9000, router en computer, maar dat gaf ook geen oplossing.

Alles dus gelijk weer terug gezet om niet alle andere adressen te moeten veranderen.

Loopt ook via lan en is allemaal cat7, kan ook nog eens proberen via wlan door die van de ET5000 over te zetten naar de ET9000.

Anders moet ik maar gaan denken dat het ergens door een driver in de openpli zou moeten zitten maar ja dan zouden er meer personen last van hebben of het ook wel kenbaar gemaakt hebben.

aangepast door catw
Geplaatst:

De foutmelding is nu weg, alle gegevens weggehaald en opnieuw ingevoerd (eerst ander ip- daarna zelfde ip-adres als voorheen).

Dus wat de oorzaak is geweest is niet meer te vinden, heeft dus ergens in de software update gezeten van de ET9000.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...