Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een aantal vraagjes:

Ik ben nu in onderhandeling over het kopen van een schotel+motor+lnb.

De verkoper biedt ons nu ook een Titan HD decoder aan.

Aangezien ik nog nooit HD heb geprobeerd op mn BeeldbuisTV vraag ik me dus af of het verschil maakt in beeldkwaliteit.

Mijn tv is nl redelijk oud en zal vast niet HD-ready zijn ;)

Ook vraag ik me af of er ook gratis HD-kanalen te ontvangen zijn en of je daarvoor een grotere schotel moet hebben.

Alvast bedankt voor het beantwoorden :D

Triax 80cm, Golden Interstar DiseQc motor, SAB Titan 2 HD Combo, Lemon 030-ci, SAB FTA 2000

Al ontvangen: Astra's, Hotbird.

Nog te ontvangen: Yamal's, Amos, Thor, Intelsat's
-----------------------------
Timmy®

Geplaatst:

Jou tv is niet geschikt voor HD ontvangst ,daar heb je een hdmi aan sluiting voor nodig die zit niet op een oude beeld buis tv, ,je kunt de ontvanger aan sluiten met scartkabel op je tv ,de schotel zou ik niet te klein nemen wand je hebt het over een draaibare schotel, je zou een triax 88 of 110 cm kunnen nemen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

• Moderator
Geplaatst:

Wanneer je nu een sat. ontvanger koopt is het verstandig een HD ontvanger aan te schaffen.

Via de scart aansluiting kan je ook op een ouderwetse tv de hd programma's (in SD) bekijken.

Er zijn steeds meer sd zenders die in DVB-S2 uitzenden, alleen te bekijken met een HD ontvanger.

Wanneer je in de toekomst je tv vervangt is je sat. ontvanger al up to date.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen