Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb dat ook op mijn iphone hij ziet wel de kanalen maar geen beeld,ik gebruik live dreambox.

Ik heb mijn poort al geforward maar geen beeld via wifi of 3g van buitenaf ,maar thuis wel via interne wifi.

ik had iets gelezen over istreamgate gewoon in de appstore voor 1,59.

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Hier werkt het extern met wifi of 3g met Dreamdroid en BSplayer, Vplayer, MX of Daroon allemaal goed.

Wel poort 80 en 8001 forwarden naar het box IP.

En tot slot over minimaal een upload snelheid van 3.5 Mbps beschikken voor de SD kanalen.

Meestal vorm dit laatste een probleem, maar kan je wel eerst checken op speedtest.net

Geplaatst: (aangepast)

Is er ook een gratis player die je kan gebruiken om te streamen?

Voor wie Vplayer for Android wil aanschaffen: de app kost tijdelijk 0,59 Euro. Eerst free trial versie installeren, dan Vplayer Unlocker kopen.

Vplayer werkt prima samen met de app Dreamdroid. Streamen via internet is afhankelijk van je upload snelheid, zoals al eerder is vermeld.

aangepast door el canario

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Geplaatst:

Voor wie Vplayer for Android wil aanschaffen: de app kost tijdelijk 0,59 Euro. Eerst free trial versie installeren, dan Vplayer Unlocker kopen.

Vplayer werkt prima samen met de app Dreamdroid. Streamen via internet is afhankelijk van je upload snelheid, zoals al eerder is vermeld.

Iets hoger in deze tread is mijn Vplayer Unlocker gratis te downloaden onder de naam Vplayer.rar.
Geplaatst:

En hij werkt prrrrima, ik had het hele idee van de unlocker niet begrepen; dus eerst installeren en dan unlocken.

Nogmaals thankx !

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Geplaatst:

Heb het nog niet geprobeerd vanaf een ander netwerk, intern werkt het prima. Vul gewoon het extern ip adres in en heb contact. Heb nog geen internet in m'n bundel zitten, zal het eens probeer bij een kameraad thuis via zijn netwerk.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Geplaatst:

ook al kan je upload het niet aan, dan zou die op zijn minst verbinding moeten maken.. en dat gebeurd dus niet, je krijgt een foutmelding of vplayer verdwijnt gewoon meteen. dus rara waarom werkt het niet vanuit ander netwerk..

Geplaatst: (aangepast)

ook al kan je upload het niet aan, dan zou die op zijn minst verbinding moeten maken.. en dat gebeurd dus niet, je krijgt een foutmelding of vplayer verdwijnt gewoon meteen. dus rara waarom werkt het niet vanuit ander netwerk..

Dan zal poort 80 om veiligheidsredenen wel gesloten zijn door je provider, op deze site kan je dat controleren http://www.yougetsig...ols/open-ports/

Gelukkig zijn er mogelijkheden met je router of in webinterface om die poort om te leiden.

Edit: Btw poort 8001 ook nakijken of die openstaat!

aangepast door caught
Geplaatst:

Ik heb poort 59999 gebruikt. Je kan elke poort opgeven die je wilt. Via m'n eigen netwerk werkt het idd perfect, ook als ik m'n externe ip gebruik om contact te maken. Gisteren vanaf een kameraad geprobeerd, maar helaas. No contact.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Geplaatst:

Ik heb poort 59999 gebruikt. Je kan elke poort opgeven die je wilt. Via m'n eigen netwerk werkt het idd perfect, ook als ik m'n externe ip gebruik om contact te maken. Gisteren vanaf een kameraad geprobeerd, maar helaas. No contact.

Waar heb je die 59999 dan ingevuld? En ook, je moet 2 poorten open staan hebben 1 voor de webinterface en 1 voor de stream zelf.

Je kan dit ook buiten je eigen netwerk op een pc checken door gewoon je "ip:poort" in je browser te plaatsen.

zonder dat je smartphone hoeft ingesteld te zijn.

Geplaatst:

Ja weet ik, maar kun je die aanpassen ?

Ik weet het niet zo meteen, maar is de 8001 bezet door een andere app ofzo?

@Loui: Poort 80 wordt in vele gevallen geblokt door de provider, maar je kan deze wel veranderen in je webinterface plugin.

Neem bv. eens poort 5555 en maak die ook open in je router dan moet je tenminste al de webinterface zien over wan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...