Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bedankt voor al jullie tips. Helaas heb ik het ook nog steeds niet werkend. Voor degenen die het wel lukt: kun je misschien stap voor stap omscrhrijven wat je moet doen? M.vr.gr., Kyter.

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Waar heb je die 59999 dan ingevuld? En ook, je moet 2 poorten open staan hebben 1 voor de webinterface en 1 voor de stream zelf.

Je kan dit ook buiten je eigen netwerk op een pc checken door gewoon je "ip:poort" in je browser te plaatsen.

zonder dat je smartphone hoeft ingesteld te zijn.

Ik wist niet dat je een tweede poort open moet zetten; wat moet je daar dan invullen? Kun je misschien een stap voor stap omschrijving maken wat je hebt gedaan? M.vr.gr. Kyter.

Geplaatst:

Met bv Dreamdroid zijn de 4 nodige instellingen zo:

Profiel:

"hostname.no-ip.org"

poort:

is normaal "80" maar is in de meeste gevallen geblokt. Neem dus poort 5555 en pas die aan in je webinterface.

Gebruiker:

root

Wachtwoord:

dreambox

____________________________________________________________________________________________

In je Router poort 5555 openen naar je box IP bv. 192.168.1.122

En ook de stream poort openen = 8001 naar je zelfde box IP 192.168.1.122

____________________________________________________________________________________________

Dan kan je dit openen als je upload voldoende is en je V of Daroon player op je Galaxy s2 hebt draaien.

Maar ook....makkelijk te testen op je pc door dit "hostname.no-ip.org:5555" in je internet browser te plakken.

Geplaatst:

Ik heb het streamen naar mijn phone werkend buiten eigen netwerk met volgende instellingen in dreamdroid op mijn galaxy s1 met vplayer

Profiel Dm800: (kan volgens mij willekeurig ingevuld worden)

Hostname/ip: mijn ip adres

Poort: 80

gebruiker: root

Wachtwoord: dreambox

Poort 80 en 8001 open

Volgend probleem doet zich voor. Ik heb een dagelijks wisselend ip adres (belgie). Iemand een idee om hierin een vast ip te maken?

Geplaatst:

Bij mij werkt het nu wel ik heb de poort 80 veranderd naar een hoger gelegen nummer en openen gezeten poort 8001 ook open gezet.Daarna heb ik via www.mijnip.nl dat ipadres ingevuld en kan dus via g3 of open wifi ergens in de stad zo naar mijn box kijken. thuis gebruik ik het ipadres van de box zelf dus 2 profielen aan gemaakt.

Geplaatst:
Heb je een DNS ip aangemaakt op No-Ip of andere site? Dan kan je dit dynamis maken hetzij in je router of dreambox.

Ik heb me aangemeld bij No-ip maar ik ben nu echt overvraagd hoe een DNS ip aan te maken.

Geplaatst:

Bij mij werkt het nu wel ik heb de poort 80 veranderd naar een hoger gelegen nummer en openen gezeten poort 8001 ook open gezet.Daarna heb ik via www.mijnip.nl dat ipadres ingevuld en kan dus via g3 of open wifi ergens in de stad zo naar mijn box kijken. thuis gebruik ik het ipadres van de box zelf dus 2 profielen aan gemaakt.

Vreemd, bij mij werkt hij nu ook.. maar ik heb nu ook PLI voorheen Gemini.. echter trekt mijn upload het dus niet :( jammer.

Geplaatst:

Vreemd, bij mij werkt hij nu ook.. maar ik heb nu ook PLI voorheen Gemini.. echter trekt mijn upload het dus niet :( jammer.

Dit zijn idd de problemen die je kan ondervinden, hopelijk wordt dit in de toekomst een beetje beter.

• 7 maanden later...
Geplaatst:

Beste, ik ben bij een kennis. Ik heb verbinding met de dreambox 8000 echter eerkt de stream niet !

Ook heb ik een zeer goede upload.

Weet iemand waar het probleem zit ?

Bij voorbaat dank voor jullie hulp !

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...