Ga naar inhoud

Signaalverlies,beeldstilstand,melding geen signaal zwart scherm op ASTRA1 19.2E

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Leden/Lezers

Geachte Sprietje, Geachte Ben Klever, Geachte Moderator Staff

Bij deze wil ik jullie even laten weten dat het probleem nu echt van de baan is, maw het probleem van ontvangst op de ASTRA1 19.5E werd veroorzaakt door een slecht werkende LNB, die LNB gaf dan wel signaal, gaf dan geen signaal, of gaf dan gedeeltelijk signaal.

Bij deze wil ik dan ook Sprietje, Ben Klever, en Moderator Staff bedanken voor de juiste diagnose die zij toen voordien reeds mee deelde.

Beste Leden/lezers, een slecht werkende LNB kan dus heel veel ellende teweeg brengen, dus bij problemen... LNB direct vervangen, is een pak goedkoper, en vooral bespaart U veel geld, veel ellende en tenslotte veel onnodige tests.

Mvg

bvwsatellite

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Aan Sprietje, Ben Klever, Moderator Staff,

Nogmaals bedankt voor jullie uitstekende medewerking en ondersteuning om dit probleem mee te hebben opgelost,

Beste leden/ lezers, zonder deze fantastische mensen zou ik het probleem waarschijnlijk niet hebben opgelost.

Mvg

bvwsatellite

Geplaatst:

Mooi dat je dit nog even vertelt, ik wist bijna wel zeker dat het de lnb was ,waarom

dat blijft soms altijd een raadsel, maar gelukkig dat alles weer werkt .

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Geachte Satencom

Bij deze wil ik even verduidelijken dat ik met bovenstaande dank betuiging aan Moderator Staff U bedoelde : Satencom.

Ivm : dat je dit nog even vertelt, Het is mijn plicht om dit te vertellen, speciaal ook tegenover U, tegenover Sprietje en natuurlijk niet te vergeten Ben Klever daar jullie mij zeer goed hebben geholpen en bekwaam hebben bijgestaan in duidelijke raadgevingen.

Ook is het een must om dit te vertellen, gewoon weg om onze leden en andere mensen deze ellende mogelijks te willen besparen en te voorkomen.

Slechte LNB of twijfels bij LNB = DIRECT VERVANGEN MENSEN.

Mvg

bvwsatellite

Geplaatst:

Geachte leden/lezers.

Bij deze wil ik melden dat het hoofdstuk : Signaalverlies, beeldstilstand, melding geen signaal zwart scherm op ASTRA1 19.2E : voor mij persoonlijk met een goed einde is afgesloten.

Mvg

bvwsatellite

nb : beste mensen, bij twijfels of bij problemen met een LNB : DIRECT VERVANGEN : dat is de boodschap die ik U wil meegeven.

Geplaatst:

@bvwsatellite,

Eind goed al goed...

Mooi dat het weer werkt.

Gr., Ben

TF7700HSCI, HS2100CICD, xTrend et4000
Big Bisat met 9 LNB's, Draaibaar SG3100 met 90 x 98 cm Archsat schotel van 45.0W t/m 57.0E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen