mootjuh88 Geplaatst: 18 maart 2012 Geplaatst: 18 maart 2012 hallo ik had gister een skin gedownload en geinstaleert mn dreambox ging daardoor opnieuw opstarten maar hij boot nu voor de helft en valt uit kunnen julie me helpen
Loui (K) Geplaatst: 18 maart 2012 Geplaatst: 18 maart 2012 Simpel op te lossen, start de box gewoon op,ook al blijft hij hangen gewoon laten gaan start nu DccE2 en ga via ftp naar usr/share en klik op enigma 2 al het goed is staat daar de map van je skin die je hebt toegevoegd verwijder gewoon die map en als het goed is start je box nu gewoon door. Suc6 1
san Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Simpel op te lossen, start de box gewoon op,ook al blijft hij hangen gewoon laten gaan start nu DccE2 en ga via ftp naar usr/share en klik op enigma 2 al het goed is staat daar de map van je skin die je hebt toegevoegd verwijder gewoon die map en als het goed is start je box nu gewoon door. Suc6 ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem hij update iets (startup menu en of skin) hij reboot zie inderdaad een andere boot plaatje en loopt vast.. maar hoe kan ik nu er in met DCC-E2 als die niet doorstart hij ziet de dreambox ook niet in search van DCC-E2 PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Loui (K) Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Ik denk dat jij hem even in de stop stand moet zetten en kijken wat voor ipadres de box heeft.vaak blijft dat zo als hij online blijft.vul dat ook in op je DccE2 en het zou moeten lukken.Na de stop stand wel de box weer gewoon opstarten.wat je ook kan doen is tijdens het opstarten even de aan/uit toets ingedrukt houden.
san Geplaatst: 14 mei 2012 Geplaatst: 14 mei 2012 (aangepast) Ik denk dat jij hem even in de stop stand moet zetten en kijken wat voor ipadres de box heeft.vaak blijft dat zo als hij online blijft.vul dat ook in op je DccE2 en het zou moeten lukken.Na de stop stand wel de box weer gewoon opstarten.wat je ook kan doen is tijdens het opstarten even de aan/uit toets ingedrukt houden. Owke nu doet die helemaal niets meer Dream Multimedia -> error! * ERR01: NO CA FOUND Iemand in rotterdam die het kan fiksen tegen betaling van mij part heb er nu totaal 2 aan de beademing liggen gelukkig heb ik er nog een 3e als reserve dus zit nog niet helemaal zonder 14 mei 2012 aangepast door san PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
dream7020 Geplaatst: 14 mei 2012 Geplaatst: 14 mei 2012 Lijkt mij een clone Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Loui (K) Geplaatst: 14 mei 2012 Geplaatst: 14 mei 2012 Lijkt mij een clone Lijkt mij ook deze melding komt normaal niet voor voor zover ik weet.
uniden Geplaatst: 14 mei 2012 Geplaatst: 14 mei 2012 Lijkt mij ook deze melding komt normaal niet voor voor zover ik weet. normaal nie nee maar heb ut ook al met mn 8000 gehad simkaart zit er dan te los in druppie lijm doet wonderen dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen